PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:هواداران استقلال ناراحت هستند و من به آنها حق می‌دهم اما از آنها خواهش می‌کنم به چشمی توهین نکنند.



کیهان ورزشی-


اکبر عباسی ملکی در خصوص حذف استقلال از آسیا و نرسیدن این تیم به جمع 4 تیم برتر آسیا گفت: ما صد در صد از تیممان حمایت می‌کنیم چون استقلال بازی خوبی انجام داد و شب گذشته روی دیگری از فوتبال را نشان داد.

وی افزود: فوتبال همین است، در بازی تهران اشتباهاتی رخ داد که دیگر قابل جبران نبود ولی اگر شب گذشته اخراجی نمی‌دادیم قطعا امکان جبران نتیجه بازی رفت وجود داشت. به هر حال استقلال با شایستگی از این مرحله حذف شد ولی ما به تیممان اعتماد کامل داریم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن حمایت از شفر گفت: در کل دنیا این اتفاقات می‌افتد که یک تیم نتواند در یک بازی شرایط خوبی داشته باشد مثل بازی رفت استقلال و السد ولی شما مطمئن باشید استقلال با همین کادر فنی ستاره سوم را خواهد گرفت.

ملکی تاکید کرد: هدف امسال استقلال ابتدا قهرمانی لیگ برتر است و در این بین مدیریت باشگاه هم از شفر و اعضای کادر فنی کاملا حمایت می‌کند. این تیم توانایی دارد که بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

وی در خصوص گلایه هواداران استقلال از روزبه چشمی گفت: هواداران استقلال نباید از چشمی گلایه کنند چون او زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است.چشمی فرزند استقلال است و شب گذشته هم برای تیم استقلال بازی کرده و در آن صحنه تلاشش به سرانجام نرسیده وگرنه زحمات او برای ما پوشیده نیست.

ملکی در پایان گفت: هواداران استقلال ناراحت هستند و من به آنها حق می‌دهم اما از آنها خواهش می‌کنم به  چشمی و افراد دیگر توهین نکنند.آنها اطمینان داشته باشند که این تیم در ادامه راهش موفق می‌شود و بازی شب گذشته نشان داد که استقلال چقدر توانایی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار