PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
کمیته ملی المپیک ایتالیا دستور تعلیق رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال این کشور را صادر کرد.
کیهان ورزشی-
رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا اعلام کرد، دسته دوم فوتبال باشگاهی این کشور موسوم به سری B به حالت تعلیق درآمده است. به نظر می‌رسد این تصمیم برای پایان دادن به جنجال طولانی مدت برگزاری سری B با 19 تیم پس از مخالفت فدراسیون فوتبال ایتالیا با درخواست تیم‌های پرو ورچلی، نووارا، کاتانیا، سیه‌نا و ترنانا برای ورود به این رقابت‌ها اتخاذ شده چرا که تیم پرو ورچلی شنبه هفته جاری توانست از دادگاه داوری ورزش ایتالیا این مجوز را بگیرد.

از این رو به دلیل آشفتگی به وجود آمده در دسته دوم فوتبال ایتالیا، فرانکو فراتینی، رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا اعلام کرد که تا حداقل تا روز جمعه سری B به حالت تعلیق درخواهد آمد.

ورزشکستگی سه تیم باری، آولینو و چزنا در تابستان سبب شد تعداد تیم‌های سری B در فصل جاری به 19 تیم کاهش پیدا کند و سازمان لیگ ایتالیا هم جایگزینی برای آنها معرفی نکرد و به این ترتیب تیم‌های پرو ورچلی، نووارا، کاتانیا، سیه‌نا و ترنانا تلاش کردند به جای آن سه تیم به لیگ دسته دوم فوتبال ایتالیا برسند و ظاهراً همچنان امیدوارند که این اتفاق رخ دهد. این در حالیست که سه هفته از فصل جدید سری B ایتالیا برگزار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار