PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۳۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳




کیهان ورزشی-


ششمین دوره مسابقات والیبال بانوان جام کنفدراسیون آسیا که با شرکت 10 تیم در کشور تایلند برگزار شد و تیم ایران با کسب 4 پیروزی مقابل قزاقستان، فیلیپین، استرالیا(2 بار) و 3 شکست مقابل چین، کره جنوبی و استرالیا(عنوان هفتم و هشتم) در جایگاه هشتم قرار گرفت و 2 پله نسبت به دوره قبلی سقوط داشت.

تیم ایران در سال 2016 با مربیگری مایدا چیچیچ روی پله ششم قرار گرفت. این بار هم با مربیگری جواد مهرگان و اکرم قهرمانی علیرغم درخشش در دور مقدماتی و شکست قزاقستان، فیلیپین و استرالیا در جایگاه هشتم ایستاد. تیم چین با شکست تیم ژاپن در فینال به عنوان قهرمانی رسید و تایلند برای کسب عنوان سوم تایوان را مغلوب کرد.

3 بار مقابل استرالیا

تیم والیبال بانوان ایران- استرالیا 3 بار مقابل استرالیا قرار گرفت. در دور اول 3 بر صفر استرالیا را شکست داد. در دور دوم پلیآف تیم استرالیا را 3 بر یک ناکام گذاشت. آخرین پیکار ایران- استرالیا در راه کسب عنوان هفتم بود که استرالیا این بار در یک بازی برتر موفق شد 3 بر یک پیروز شود و ایران روی پله هشتم و استرالیا در مکان هفتم قرار گرفت. تیم ایران جایی به استرالیا باخت که نباید میباخت!

والیبال بانوان ایران(هشتم): الهام فلاح(2)، سودابه باقرپور(4)، شبنم علیخانی(6)، فاطمه حسینی(7)، مهسا صابری(8)، ندا چملانیان(9)، مائده برهانی(10- کاپیتن)، مهسا کدخدا(11)، تهمینه درگزینی(16)، شکوفه صفری(17)، مونا آشفته(19)، مونادریسی محمودی(21) * لیبروها: نگار کیانی(13) و فرزانه مرادیان(14)

* سرمربی: جواد مهرگان * مربیان: اکرم قهرمانی و پدیده بلوریزاده

سرپرست: ابراهیمزاده


* سیفالله ترابی


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار