PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
داور سابق فوتبال ایران گفت: قضاوت دربی نقطه کوری نداشت و خطای پنالتی هم روی علیپور رخ نداد.

کیهان ورزشی-


یدالله جهانی بازی در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی در دربی ۸۸ گفت: علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران ایران و حتی جهان است و مسلط دربی را قضاوت کرد. کلاس‌هایی که او در جام جهانی هم رفته کاملا تأثیرش را بر روی کار فغانی گذاشته است. این ششمین قضاوت فغانی در دربی پایتخت بود و کاملا هم مسلط قضاوت کرد. 

وی افزود: داور در این بازی چهار کارت زرد داد، سه اخطار به استقلال و یک اخطار به بازیکنان پرسپولیس که هر چهار اخطار درست بود. 

جهان‌بازی تصریح کرد: فغانی در نیمه اول کمتر آوانتاج داد و بازی را به طور کامل در کنترل داشت. داوری دربی ۸۸ هیچ نقطه کوری از نظر داوری نداشت.

وی در مورد اینکه برانکو و بازیکنان پرسپولیس مدعی هستند که یک پنالتی این تیم گرفته نشده، گفت: روی علی علیپور خطای پنالتی رخ نداد، فغانی در این صحنه کاملا در نزدیکی صحنه حضور داشت، ضمن اینکه داور چهارم بیرون از زمین روز پرکاری را داشت زیرا شفر و برانکو مدام به داور اعتراض می‌کردند. 

وی در مورد اینکه آیا کشیدن پیراهن بازیکن استقلال توسط فغانی درست بود یا نه، گفت: فغانی نباید پیراهن بازیکن استقلال را می‌کشید، او قصد داشت که بازیکنان را جدا کند که پیراهن بازیکن استقلال در دست فغانی گیر کرد، البته بهتر بود این کار انجام نمی‌شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار