PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: دربی به دلایل مختلف زیبا نبود.

کیهان ورزشی-


بهتاش فریبا درباره دربی 88 اظهار داشت: من هم مثل مردم معتقدم بازی چندان جالب نبود و این موضوع دلایل مختلفی دارد. یکی از دلایل آن این بود که پرسپولیس در آستانه با السد قطر نمی خواست بازنده باشد و روحیه اش را از دست بدهد و استقلال هم با توجه به تغییراتی که در این فصل داشته برای هماهنگی کامل نیاز به زمان بیشتری دارد. البته در این بازی یک نکته مثبت وجود داشت و آنهم عملکرد 4 مدافع وسط دو تیم بود که به نظر من بهترین های میدان بودند.

وی افزود: اگر بخواهیم درباره کیفیت فنی بازی صحبت کنیم تنها می توانیم به سه چهار موقعیت گل اشاره کنیم و بیشتر دقایق به بازی فیزیکی سپری شد. مردم حق دارند که از شکل بازی راضی نباشند اما به نظر من انتظارات از پرسپولیس بیشتر از استقلال بود چون آنها چند سال است که با همین ترکیب بازی می کنند و در مقابل استقلال تقریبا 70 درصد تغییرات داشته است.

عضو کمیته فنی استقلال افزود: یکی از دلایلی که دربی نتوانست انتظارات را برآورده کند فقدان بازیکنان خلاق در دو تیم بود؛ نفراتی که خلق موقعیت کنند.

فریبا درباره جلسه کمیته فنی استقلال گفت: روز پنجشنبه آقای فتحی به ما اعلام کردند که این جلسه شنبه یعنی امروز برگزار می شود و منتظریم تا تماس بگیرند و ساعت آن را اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که؛ آیا خود شفر در این جلسه حضور خواهد داشت گفت: بله، قرار است کادر فنی در همه جلسات ما حاضر باشند چون قرار نیست که ما برای خودمان بحث کنیم و هدف تبادل نظر با آقای شفر و همکاران ایشان است.

برچسب ها: بهتاش فریبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار