ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال تهران گفت: نمی خواهیم در کار آقای شفر دخالتی داشته باشیم و هدف مان کمک به این مربی است.

کیهان ورزشی-


پرویز مظلومی اظهار داشت: امروز نشست خوبی داشتیم و درباره بازی های اخیر استقلال صحبت کردیم و نقطه نظرات فنی مطرح شد.هدف ما در این کمینه کمک به آقای شفر است و من روز گذشته که با او جلسه ای را داشتم متوجه شدم که به وجود چنین کمیته ای اعتقاد دارد. ما می خواهیم به گونه ای عمل کنیم که دیگر تصمیمات احساسی در زمینه جذب بازیکن گرفته نشود و باشگاه متضرر نگردد. هدف ما این است که اجازه ندهیم باشگاه مجبور به پرداخت غرامت دلاری به بازیکنان خارجی شود.

وی در ادامه افزود: از نظر کمیته فنی باشگاه در برخی پست ها به بازیکنان جدید نیاز دارد اما باید لیست آقای شفر به کمیته بیاید و بدانیم چه نفراتی را مورد نظر دارد. در ابتدای فصل در زمینه جذب بازکن عجولانه و احساسی اقدام شده بود. خود اقای فتحی هم هدف شان این است که کارها سیستماتیک جلو برود.

مظلومی گفت: در نشست امروز درباره این موضوع نیز بحث شد که از این پس اعضای کمیته فنی در مقاطع مختلف تمرینات را از نزدیک تماشا کنند.

سرمربی اسبق استقلال تهران درباره گزینه هایی که برای دستیاری شفر مطرح شده اند گفت: ما گزینه ای را به ایشان پیشنهاد نمی کنیم. ممکن است نفراتی مد نظرمان باشند اما ابتدا صبر می کنیم تا خود آقای شفر نفر مورد نظرش را به کمیته فنی اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که؛آیا ممکن است عضوی از کمیته فنی بعنوان دستیار شفر انتخاب شود گفت: بله؛این هم ممکن است.


برچسب ها: پرویز مظلومی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها