PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
ژوزه مورینیو قصد دارد بازیکن شیلیایی‌اش که دیگر به توانایی‌های او برای کمک به شیاطین سرخ اعتقاد ندارد، در لیست بازیکنان مازاد خود قرار دهد.
کیهان ورزشی-
نشریه استار انگلیس مدعی شده است که شدت نارضایتی ژوزه مورینیو از عملکرد الکسیس سانچس به حدی است که او از خرید این بازیکن شیلیایی امسال پشیمان شده و قصد دارد در بازار ژانویه سال 2019 یعنی دقیقاً یک سال پس از جذب او از آرسنال (در ازای انتقال هنریک مخیتاریان) او را بفروشد.

سانچس 29 ساله، در ابتدای سال جاری در حالی راهی من‌یونایتد شد که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم شدیداً خواهان جذب او بود.

ستاره سابق بارسلونا اما خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد از چشم آقای خاص افتاد و در بازی اخیر تیمش مقابل وستهام، حتی در لیست 18 نفره هم قرار نگرفت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مورینیو پیش از این بازی با سرزنش کردن سانچس در حضور سایر بازیکنان از خجالت وی درآمده است و دیگر اعتقاد به او ندارد.

خارج کردن سانچس از فهرست بازیکنان تیم، فصل جدیدی در آشفته‌بازار مورینیو در منچستریونایتد طی فصل جاری است که در آن علاوه بر نتایج ضعیف (3 شکست و یک تساوی در 7 بازی لیگ برتر)، ماجرای درگیری لفظی آشکار با پل پوگبا هم به دردسرهای او اضافه کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها