PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
آنتونیو والنسیا به دلیل ابراز علاقه به پستی علیه ژوزه مورینیو در فضای مجازی، عذرخواهی کرد.
کیهان ورزشی-
آنتونیو والنسیا، کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد با لایک کردن پست یکی از هواداران این تیم پس از تساوی بدون گل شیاطین سرخ مقابل تیم والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، جنجال‌ساز شد اما خیلی زود بابت این حرکت خود عذرخواهی کرد و توضیح داد.

در پستی که که والنسیا لایک کرده بود آمده است:«من حتی از نتیجه این بازی متعجب نیستم. من همیشه منتظر تماشای بازی‌های تیم‌مان هستم اما این اواخر مورینیو تماشای بازی‌ها را برای ما به مجازات تبدیل کرده است. یکسری چیزها باید عوض شوند. وقت آن شده است که مورینیو برود».
تصورمی‌شد که این مدافع اکواردوی با علاقه نشان دادن به این پست، به جمع دشمنان داخلی آقای خاص همچون پل پوگبا و الکسیس پیوسته اما او خیلی زود سوء تفاهم‌های به وجود آمده را برطرف کرد و با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش موضع خود را در قبال مورینیو مشخص کرد.

آنتونیو والنسیا در این پست نوشته است: دیروز من در اینستاگرام پستی را بدون آنکه متن کنار تصویرش بخوانم را لایک کردم. اینها دیدگاه‌ها من نیستند و بابت کارم عذرخواهی می‌کنم. من کاملاً حامی سرمربی و هم‌تیمی‌هایم هستم. ما داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در نتایج‌مان پیشرفت حاصل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار