ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
یوسف یوسفی اعلام کرد که برای رسیدن به مدال طلای مسابقات پاراوزنه‌برداری تمام تلاشش می‌کند.
کیهان ورزشی- 

*سیدیوسف یوسفی، درباره شرایطش برای حضور در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی گفت: دومین روزی است که در اندونزی حضور داریم و تا به اینجا میزبانی خوب بوده است. ان‌شاءالله که تا روز مسابقه هم شرایط به همین صورت باشد و بهترین نتیجه را بگیریم.


*وی در پاسخ به این پرسش که چه پیش‌بینی برای خود در این دوره از مسابقات خواهد داشت، گفت: ما در هر مسابقه برای خوشرنگ‌ترین مدال حاضر می‌شویم، اما خب میدان مسابقه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. بودند افرادی خیلی قدرتمندتر از ما که در روز مسابقه اوت کردند و در عین حال افرادی بودند که کسی فکر نمی‌کرد مدال کسب کنند و به مدال طلا رسیدند.


*عضو تیم پاراوزنه‌برداری ایران همچنین خاطر نشان کرد: بدون شک من هم سعی می کنم بهترین مدال را بگیرم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. امیدوارم خدا یاری کند و مردم دعا کنند تا به بهترین مدال برسم.


*یوسفی در مورد رقبای خود هم تصریح کرد: من دو حریف چینی دارم و البته یک رقیب خوب ایرانی به نام آقای جعفری که امیدوارم هر دو روی سکو برویم و پرچم ایران بالا برود.


*وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانید به مدال‌های طلا و نقره دسته خود در بازی‌های پاراآسیایی دست یابید، گفت: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم و اگر داوری به ضررمان نباشد و روز مسابقه شرایط خوبی داشته باشیم، می توانیم به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار