PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
آنتونیو کاسانو پس از بیش از یک سال بیکاری قرار است به دنیای فوتبال حرفه‌ای برگردد.
کیهان ورزشی-
 آنتونیو کاسانو با تیم ویرتوس اِنتلای ایتالیا به توافق رسیده و از روز دوشنبه هفته جاری تمریناتش را در این تیم آغاز می‌کند، تیمی که مشخص نیست در این فصل در سری B (دسته دوم) رقابت خواهد کرد یا در سری C (دسته سوم).

باشگاه انتلا امروز (شنبه) در صفحه اختصاصی خود در توئیتر اعلام کرد که با کاسانو به توافق رسیده است اما هنوز هیچ تعهدی که طرفین را برای مدت مشخصی ملزم به همکاری کند صورت نگرفته است.

اولین جلسه تمرین کاسانو در تیم جدیدش آزاد است و هواداران می‌توانند از نزدیک شاهد بازگشت مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا به زمین فوتبال باشند.

کاسانو از ماه ژانویه سال 2017 که قراردادش با سامپدوریا خیلی زود از سوی باشگاه شهر جنوا فسخ شد، برای تیم دیگری توپ نزده است و آخرین بازی رسمی او به ماه می سال 2016 برمی‌گردد.

کاسانوی 36 ساله تابستان سال 2017 به هلاس ورونا ملحق شد اما پس از تنها دو هفته شرکت در تمرینات پیش فصل این تیم، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و دلیلش را هم مشکلات شخصی ناشی از دور بودن از خانواده‌اش عنوان کرد.

انتلا، تیمی از منطقه لیگوریا در نزدیکی شهر محل سکونت کاسانو، جنوا است و اولین شرط این بازیکن ایتالیایی که نزدیک بودن به خانواده‌اش است را برای او محقق می‌کند اما این باشگاه در بحبوحه یک نزاع حقوقی برای بازگشت به سری B است. سران این باشگاه معتقدند که 15 امتیاز منفی که برای تیم ورشکسته چزنا به عنوان مجازات ارائه گزارش مالی جعلی به فدراسیون فوتبال ایتالیا، در نظر گرفته شده باید در کارنامه این تیم در فصل 18-2017 لحاظ می‌شد که در این صورت انتلا می‌توانست در سری B بازی کند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا بازی‌های تیم انتلا در سری C تا زمان مشخص شدن نتیجه پرونده حقوقی این تیم به تعویق خواهد افتاد. انتلا در این فصل تنها یک بازی انجام داده که آن را در خانه تیم گوتزانو 3 بر یک برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار