فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
چهارمین روز تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
کیهان ورزشی-
تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17 امروز در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

* با اضافه شدن بازیکنان استقلال و تعدادی از لژیونرها، تعداد بازیکنان حاضر در تمرین به 19 نفر رسید.

* کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، احمد نورالهی و رامین رضاییان، 10 بازیکنی بودند که پیش از این نیز در تمرین تیم ملی حضور داشتند و امروز 9 بازیکن دیگر به نام‌های علیرضا جهانبخش، آرمین سهرابیان، اشکان دژاگه، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، روزبه‌ چشمی، وریا غفوری و سید حسین حسینی به جمع اردونشینان اضافه شدند.

* علی کریمی تنها بازیکن لیگ برتری است که هنوز به اردوی ملحق نشده است. امیر عابدزاده، میلاد محمدی، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و سید مجید حسینی نیز لژیونرهایی هستند که هنوز به اردو اضافه نشده‌اند؛ البته پورعلی‌گنجی روز اول با عصا در محل تمرین حضور پیدا کرد.

* کارلوس کی‌روش در تمرین امروز نیز با تاخیر حاضر شد، با این تفاوت که روز گذشته سرمربی تیم ملی 10 دقیقه و امروز 30 دقیقه دیرتر به محل تمرین آمد.

* در ابتدا بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول متشکل از پژمان منتظری، امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، روزبه‌ چشمی و وریا غفوری در گوشه‌ای از زمین به طور اختصاصی زیر نظر مربیان بدنساز به انجام حرکات کششی و هوازی پرداختند و بعد از گذشت 45 دقیقه محل تمرین را ترک کرده و برای ادامه کار به ساختمان پک رفتند. سایر بازیکنان در دو گروه به انجام بازی آقاوسط زیر نظر مارکار آقاجانیان و اوسیانوکروز پرداختند.

* رشید مظاهری، علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی در گوشه‌ای از زمین زیر نظر مربی دروازه‌بانان به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* 14 بازیکن باقیمانده در تمرین در نیمی از زمین در قالب دو تیم به فوتبال درون‌گروهی پرداختند.

* کی‌روش که در تمرین دیروز فقط از روی صندلی نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود امروز بعد از گذشت نیم ساعت از حضورش وارد زمین شد و از نزدیک ملی‌پوشان را تمرین داد.

* بازیکنان در پایان به تمرین پنالتی پرداختند.

* از رفتار و شوخی‌های بین بازیکنان می‌توان به روحیه بالای آنها پی برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار