شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۳۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
تیم‌های ملی کشتی ایران و کادر فنی آن‌ها با ترکیب کامل عازم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ مجارستان می‌شوند.
کیهان ورزشی- 

پس از درخواست فدراسیون کشتی و پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان، قرار است تیم‌های ملی کشتی ایران و کادر فنی آن‌ها با ترکیب کامل عازم رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸در بوداپست مجارستان شوند.

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: فدراسیون کشتی در حال واریز معادل ریالی برای دریافت ارز ثانویه از بانک مرکزی است. وزارت ورزش نیز به بانک مرکزی نامه زده تا فدراسیون بتواند این ارز را دریافت کند. قرار است ظرف امروز(یکشنبه) یا نهایتا فردا این ارز در اختیار فدراسیون قرار گیرد.

دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه تیم های ملی کشتی به همراه کادرهای فنی با ترکیب نفرات کامل عازم مجارستان می شوند اظهار داشت: هیچ فرد اضافه ای به غیر از کشتی گیران و کادر فنی به مجارستان نمی رود و تیم ها نیز در این سفر سرپرست نخواهند داشت و مدیر فنی دو تیم وظیفه سرپرستی را بر عهده خواهند داشت.

وی درباره زمان اعزام کشتی گیران نیز خاطرنشان کرد: رقابت ها از ۶روز دیگر آغاز می شود و تیم ملی کشتی آزاد قرار است روز چهارشنبه هفته جاری عازم مجارستان شود، پس از آن نیز فرنگی کاران به این کشور سفر خواهند کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها