PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
سرپرستان چهار فدراسیون هاکی، چوگان، ناشنوایان و قایقرانی معرفی شدند.
کیهان ورزشی-
محمد رضا داورزنی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز تکلیف سرپرستی چهار فدراسیون هاکی، ناشنوایان، قایقرانی و چوگان مشخص شد.

به گفته داورزنی احمد گواری به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی، حسن سلگی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان، یاشار بی‌غم سرپرست فدراسیون چوگان و حسن اباذری به عنوان سرپرست فدراسیون هاکی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه سرپرستان انتخاب شده، حق شرکت در انتخابات به عنوان کاندید را ندارند، اظهار داشت: افراد علاقه‌مند به احراز پست ریاست این فدراسیون‌ها، با هماهنگی با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در یک مدت زمان دو الی سه ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام در مجمع آماده شوند.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی از این فدراسیون‌ها برنامه‌ها و رویدادهای مهم بین‌المللی را درپیش‌رو دارند افزود: وزارتخانه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با حمایت‌های همه جانبه خود مانع بروز خللی در این اعزام‌ها شود.

وی از پایش وضعیت همه فدراسیون‌ها خبر داد و تصریح کرد: به زودی همه افرادی که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند، مشخص شده و در روند جایگزینی از طریق انتخابات آزاد و دموکراتیک قرار می‌گیرند.

داورزنی گفت: برخی از فدراسیون‌هایی که روسای آنها بازنشسته هستند و دوران ریاست آنها نیز به پایان رسیده و با توجه به مفاد قانون منع به کارگیری بازنشستگان امکان شرکت مجدد آنها در انتخابات وجود ندارد، به همین دلیل برای این فدراسیون‌ها نیز باید سرپرستی انتخاب شود.

وی در پایان با بیان این نکته که وزارت ورزش و جوانان برای حفظ و توسعه کرسی‌های بین‌المللی که در اختیار کشورمان است، مجدانه در تلاش و تکاپوست، خاطرنشان کرد: روند جایگزینی کاندیداهای جدید با روسای پیشین صدمه و خللی در پست هایی که در اختیار افراد است وارد نخواهد کرد. برخی از این پست‌ها در اختیار شخصیت حقوقی افراد است که پس از انتخاب رئیس جدید، این سمت نیز منتقل می‌شود و برخی در اختیار شخصیت حقیقی افراد است که وزارتخانه و فدراسیون برای حفظ این سمت از این افراد حمایت خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار