PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به انتقاد از مسئولان شهر مشهد پرداخت که به زعم او به مشکلات پدیده در لیگ برتر بی‌توجه هستند.

کیهان ورزشی-


یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده و فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فردا یک بازی مهم برای ماست و با توجه به اینکه در جام حذفی با آنها بازی کرده‌ایم شناخت خوبی از یکدیگر داریم. در این دو هفته فولادی‌ها فرصت داشتند که روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کنند و برای همین فکر می‌کنم بازی فردا، بازی بسیار سختی خواهد بود. برای ما کسب سه امتیاز بسیار حائز اهمیت است، چرا که می‌خواهیم جایگاه‌مان را تثبیت کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. شرایط بچه‌ها خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، اما کماکان دغدغه‌های مالی وجود دارد که هنوز حل نشده است و امیدوارم برای بازی فردا این دغدغه‌ها فراموش شود و بتوانیم یک بازی خوب برای مردم مشهد و هواداران انجام دهیم.

سرمربی تیم پدیده راجع به اینکه برخی از بازیکنان فولاد محروم و مصدوم هستند و این ممکن است کار پدیده را در این بازی راحت کند، ادامه داد: این‌طور که شما می‌گویید نیست. فولاد مهره‌های زیادی دارد و هزینه‌های زیادی هم کرده است و به نظرم یکی از تیم‌های پرمهره لیگ برتر به شمار می‌آید. فکر نمی‌کنم با محروم بودن یکی دو بازیکن، این تیم دچار مشکل شوند. آنها جوانان خوبی دارند که فکر می‌کنم کارمان را از بازی قبل در جام حذفی قطعاً سخت‌تر می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به خطر کسر شش امتیاز از تیم پدیده عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر تا یکی دو روز دیگر 20 هزار دلار پرداخت نشود، این شش امتیاز کسر خواهد شد. فعلاً مشکل پابرجاست و هنوز این معضل برای پرداخت وجود دارد و ممکن است این اتفاق رخ دهد. این موضوع باید دغدغه مسئولان و شهر مشهد باشد. ما هر چه در توان‌مان بوده است، انجام داده‌ایم و بازیکنان با تمام وجود سختی‌های زیادی به جان خریدند و با غیرت و شرف چیزی را برای مردم مشهد کم نگذاشتند. الان نوبت مسئولان است که امیدوارم از خواب بیدار شوند. نمی‌دانم آنها خواب‌شان برده یا خودشان را به خواب زده‌اند، اما در این شرایط باید بیدار شوند. الان شرایطی است که تیم نیاز به کمک دارد و اگر کمکی به ما نرسد شش امتیاز هم کسر می‌شود و دیگر نمی‌شود انگیزه‌ای برای کار کردن به وجود آید.

گل‌محمدی با بیان اینکه اگر دغدغه مسئولان شهر مشهد خدمت به مردم است الان باید به میدان بیایند و کمک کنند، خاطرنشان کرد: این مشکل دغدغه بزرگ مردم مشهد است و مسئولان باید آن را حل کنند، چون تیم فوتبال مشهد اخیراً توانسته حس و حال خوبی را بین مردم به وجود بیاورد و هواداران زیادی را به ورزشگاه بکشاند. آنها تیم‌شان را دوست دارند و تنها دلخوشی‌‌شان همین فوتبال مشهد است که این هم از آنها گرفته شود، دیگر چیزی برای‌شان باقی نمی‌ماند. تیم که بی‌صاحب است، اما امیدوارم یکی جلو بیاید و کاری انجام دهد. امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق پیش بیاید و شور و اشتیاقی بین مردم مشهد و فوتبالدوستان به وجود آمده راحت از دست ندهیم. اگر واقعاً دغدغه خدمت به مردم را داریم به جای شعار و مسائل دیگر به فکر مردم باشیم.

در ادامه این نشست خبری جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پدیده گفت:  تیم پدیده بعد از اتفاقاتی که برای مشکی‌پوشان رخ داد تنها سهمیه فوتبال استان خراسان در لیگ برتر است که الان فقط به 20 هزار دلار احتیاج دارد. برای حل این مشکل همه وعده داده‌اند، اما هنوز هیچ کمکی نشده است. اگر این مبلغ پرداخت نشود در همین یکی دو روزه شش امتیاز از پدیده کسر خواهد شد.

سرمربی تیم پدیده در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اختلافاتی که بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید به وجود آمده و این مسائل چه تأثیری در فوتبال ایران خواهد داشت، افزود: اجازه بدهید ما راجع به این مسائل صحبت نکنیم. راجع به دو نفری که در پایتخت با یکدیگر به مشکل خورده‌اند من صحبتی نداشته باشم، بهتر است. آنقدر خودمان مشکل داریم که باید به فکر آنها باشیم. مشکلات‌مان آنقدر حاد هستند که دیگر نمی‌توانیم به مشکلات آقایان در تهران فکر کنیم.

وی در مورد مشکلات مدیریتی تیم فوتبال پدیده نیز گفت: در هر صورت شرکت پدیده مشکلات زیادی دارد. آنها ده‌ها هزار طلبار دارند که شاید یکی از دلایلی که نمی‌آیند تا تیم را تحویل بگیرند همین موضوع باشد. یکی دو بار با مسئولان شهری صحبت داشتیم که اسم این شرکت را از روی تیم بردارند، چون این شرکت آوازه خوبی در شهر مشهد ندارد. اگر هم پولی داشته باشند آن پول را به سهامداران و طلبکاران‌شان می‌دهند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پدیده در ادامه صحبت‌های گل‌محمدی تصریح کرد: تیم پدید به اسم شرکت پدیده است، اما هنوز یک ریال هم از سوی این شرکت به ما کمکی نرسیده است. ما انتظار داریم که از هر جای دیگری حمایت شویم و اگر تیم را نمی‌خواهند واگذارش کنند یا اینکه خودمان یک فکری به حالش کنیم، چرا که الان یکسری شرکت‌ها و ارگان‌ها هستند که می‌خواهند کمک کنند، اما وضعیت مالکیتی باشگاه مشخص نیست و برای همین به موضوع ورود نمی‌کنیم. شرایط‌مان حاد است و گل‌محمدی خودش شخصاً می‌رود و با مدیران شهری صحبت می‌کند.

گل‌محمدی در ادامه عنوان کرد: به تهران رفتم و صحبت‌هایی با چند اسپانسر داشتم، اما من نباید به عنوان سرمربی به دنبال اسپانسر در تهران بگردم. من خودم خجالت می‌کشم که با اکراه به آنجا می‌روم و درباره مشکلات‌مان حرف می‌زنم، درباره مشکلاتی که با 10 میلیارد تومان در یک فصل کاملاً برطرف شود. واقعاً این مبلغ در برابر پولی که در استان هزینه می‌شود، هیچ است. واقعاً خجالت دارد که برویم و برای حل شدن مشکلات تیم مشهدی در تهران رو بزنیم. ما یک تیم یتیم هستیم. شرکت پدیده برای ما مانند پدر است، اما بچه‌اش را باید کس دیگری بزرگ کند. آنها غیرت ندارند و اگر داشتند اجازه نمی‌دادند که بچه‌شان شخص دیگری در شهر دیگری بزرگ کند.

وی  افزود: ما که با باشگاه پدیده قرار داریم و دو ماه یا شش ماه و یا با شکایت پول‌مان را از آنها می‌گیریم. این هیچ اشکالی ندارد، اما این اشتیاقی که در مردم به وجود آمده از آنها نگیریم. اگر واقعاً به فکر مردم مشهد هستید، جلو بیایید. اگر مسئول هستید باید احساس مسئولیت داشته باشید و به این مشکلات واکنش نشان دهید. دیگر نمی‌دانم با چه زبانی راجع به این مسائل حرف بزنم. فقط امیدوام این مشکلات حل شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است از سمتش در باشگاه پدیده استعفا کند یادآور شد: این صحبت را جایی نشنیده‌ام. من در این باره هیچ صحبتی با هیچ‌کس نکردم. فقط به من زنگ می‌زنند و درباره استعفایم می‌پرسند که من در این مورد هیچ صحبتی نداشته‌ام. در هر صورت اگر این وضعیت همین‌طور ادامه داشته باشد کار سخت می‌شود و اگر شش امتیاز هم از تیم کسر شود و حمایتی هم نباشد دیگر انگیزه‌ای برای این تیم باقی نمی‌ماند.

دیدار دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار