PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
مدیر امور حقوقی باشگاه پدیده می‌گوید برای اجرایی شدن توافق میان پدیده و ایگور و پرداخت طلب این بازیکن از محل کسب درآمد پدیده از جام جهانی، باید هرچه زودتر ۲۰ هزار دلار به حساب ایگور واریز شود.



کیهان ورزشی-


رضا شاه‌منصوری در خصوص بدهی باشگاه پدیده به ایگور پراهیچ اظهار کرد: روند حقوقی این پرونده تا این لحظه به نقطه مثبتی نرسیده و روز گذشته وکیل پراهیچ به ما اعلام کرد که به فیفا اعلام کرده با توجه به عدم دریافت طلبش، حکم جریمه اجرایی شود.

وی افزود: دیروز از فدراسیون نامه‌ای مبنی بر پرداخت ۱۴۴ هزار دلار از بدهی‌ باشگاه پدیده به ایگور پراهیچ از محل درآمد پدیده از حضور خانزاده در مسابقات جام جهانی گرفتیم تا بخش اعظمی از این بدهی به این طریق پرداخت شود اما نیاز به یک همت جمعی و کشوری داریم تا باقی طلب نیز خیلی زود به ایگور پرداخت شود. کل بدهی پدیده به این بازیکن رقمی حدود ۱۶۵ هزار دلار است و برای اجرایی شدن این توافق نیاز داریم تا مابه‌التفاوت را پرداخت کنیم.

مدیر امور حقوقی باشگاه پدیده تصریح کرد: با پرداخت حدود ۲۰ هزار دلار، این ذهنیت شکل می‌گیرد که توافق میان پدیده و ایگور اجرایی شده‌ است و طرف مقابل نیز پذیرفته که باقی طلبش را از فیفا بگیرد. از نظر حقوقی اما هنوز با توجه به این که پولی رد و بدل نشده، این معنا برداشت می‌شود که توافقی میان پدیده و ایگور صورت نگرفته است. با استفاده از صرفا یک نامه، الزامی ایجاد نمی‌شود. فیفا تنها همین بدهی را می‌بیند که حدود سه سال هم قدمت دارد.

شاه‌منصوری گفت: وفایی قول مساعد داده که این بدهی را پرداخت کند، امروز هم در جلسه‌ای که در فدراسیون در همین خصوص برگزار خواهد شد امیدواریم اتفاقات مثبتی رخ دهد تا شاهد تکرار ماجرای زوران برای پدیده نباشیم.

وی در پایان تاکید کرد: مدیران شهری و استانی اگر قصد کمک دارند، الان وقتش است. باید بپذیریم که با حلوا حلوا گفتن هیچ دهانی شیرین نشده و خطر کسر امتیاز، پدیده را به شدت تهدید می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار