PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
‍ در پی موفقیت کاروان ایران در المپیک جوانان آرژانتین وزیر ورزش و جوانان و معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران را تبریک گفتند.

کیهان ورزشی-


در متن پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور آمده است:

بار دیگر جوانان این مرز و‌ بوم در عرصه جهانی خوش درخشیدند و ‌با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشور عزیزمان، احترام جهانیان را برانگیخته، توانایی و‌خلاقیت ورزشکاران ایران را به نمایش گذاشتند.
کسب ۱۴ مدال و‌ مقام هفتم بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین ۲۰۱۸، نوید بخش روزهای بهتر و‌ موفقیت های بزرگتری برای ورزش ایران خواهد بود. این پیروزی غرور آفرین و ارزشمند را به همه مربیان و ورزشکاران عزیز صمیمانه تبریک می‌گویم.

*پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی کسب مقام تاریخی هفتمی کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2018 جوانان در آرژانتین

  متن پیام مسعود سلطانی فر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه الطاف باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)،قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی در المپیک جوانان حماسه خلق کردند،تا برگی زرین را برصفحه تاریخ ورزش ایران بیفزایند.

فرزندان غیور ایران با تلاشی بی نظیر و درخشان و با کسب افتخاراتی ارزشمند به عنوان ارزشمند هفتمی بازیهای المپیک جوانان دست یافتند و با جهشی بسیار قابل توجه و صعود ۱۷ پله ای نسبت به دوره گذشته ، شادی را بر دل میلیونها ایرانی میهمان و افقی روشن در برابر دیدگان جهان از آینده ورزش این سرزمین ترسیم کردند.


حال همگان می دانند در برابر خواست دختران و پسران ایران زمین ،هیچ سدی یارای مقاومت نیست و هر تنگنایی انها را مقاوم تر و مصمم تر در مسیر پیروزی قرارمی دهد.

اینجانب ضمن قدر شناسی از تمامی ملی پوشان ،کادر فنی ،مربیان و تمام کسانی که در اماده سازی کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ سهم داشته، از خداوند متعال صحت ،سلامتی و موفقیت تمام قهرمانان این سرزمین راخواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار