PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
هفته نهم لیگ یک امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد.
کیهان ورزشی-

هفته نهم لیگ یک امروز با برگزاری سه دیدار در رفسنجان، شیراز و بابل آغاز شد و هر سه دیدار امروز با تساوی به پایان رسید با نتایج کسب شده، گل‌گهر در صدر جدول ماند، شاهین جایگاه سومی و خونه‌به‌خونه جایگاه پانزدهمی خود را حفظ کردند و اکسین، قشقایی و مس رفسنجان نیز یک پله صعود در جدول را تجربه کردند.

مس رفسنجان 1 – اکسین البرز 1/پنجمین بازی بدون برد برای شاگردان کمالوند
گل‌ها: علی‌اکبر حیدری‌نیا (35) برای مس، فرید محمدی‌زاده (39) برای اکسین
در نخستین بازی این هفته، مس رفسنجان که از 5 بازی اخیر خود تنها یک امتیازکسب کرده بود به مصاف اکسین البرز رفت و در نهایت این تیم مدعی صعود به لیگ برتر را متوقف کرد تا نشان دهد با سرمربی جدید خود به دنبال فرار از بحران است. اکسین با این تساوی، پنجمین بازی بدون برد خود را تجربه کرد و بار دیگر از صدر جدول دورتر شد. بحران گلزنی در تیم کمالوند کاملا جدی است و حضور بازیکنانی چون محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و ... نیز نتوانسته تاثیر مثبتی در عملکرد تهاجمی این تیم بگذارد. سرمربی باتجربه اکسین برای صعود به صدر نیاز به برنامه‌های جدید دارد و باید دید مدیران این تیم کرجی چند هفته دیگر برای کسب پیروزی منتظر خواهند ماند.

قشقایی شیراز 3 – گل‌گهر سیرجان 3/تساوی تماشایی در شیراز
گل‌ها: جواد عباسی (46 و 72 – پنالتی)، محمد مهری (62) برای قشقایی، پیمان رنجبری (22 و 60)، مهردد آوخ (67) برای گل‌گهر
در تماشایی‌ترین بازی امروز، قشقایی در خانه میزبان گل‌گهر صدرنشین بود.این دیدار در نیمه نخست با برتری یک گله گل‌گهر به پایان رسید اما قشقایی در آغاز نیمه بازی را به تساوی کشاند و این روند دو بار دیگر در نیمه دوم تکرار شد تا در نهایت قشقایی با یک امتیاز از این دیدار خارج شود و همچنان به حضور در میان مدعیان امیدوار باشد. گل‌گهر نیز با 3 گلی که امروز وارد دروازه حریف خود کرد به رکورد 20 گل زده در 8 بازی رسید تا همچنان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته باشد هر چند تجربه نشان داده که برای صعود به لیگ برتر، خط دفاعی قدرتمند بیشتر کارساز خواهد بود و 11 گل خورده برای گل‌گهر که این تیم را تبدیل به چهارمین خط دفاعی ضعیف لیگ یک کرده آمار جالبی برای این تیم به شمار نمی‌رود.

خونه‌به‌خونه 0 – شاهین بوشهر 0/شکستن طلسم فکری مقابل خونه‌به‌خونه
در حساس‌ترین بازی هفته، خونه‌به‌خونه میزبان شاهین بود و در نهایت نیز این دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. حساسیت این بازی نه به دلیل جایگاه دو تیم در جدول، بلکه به دلیل حواشی رخ داده در بازی این دو تیم در جام حذفی و همچنین 5 شکست متوالی فکری با تیم‌هایی چون نساجی، نفت مسجدسلیمان و شاهین مقابل خونه‌به‌خونه بود. تلاش دو تیم در طول این بازی نتیجه‌ای نداشت و در روزی که شاهین و خونه‌به‌خونه می‌توانستند در جدول لیگ صعود کنند در نهایت با این نتیجه در جایگاه قبلی خود باقی‌ماندند و حتی ممکن است فردا سقوط در جدول رده‌بندی لیگ را تجربه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار