PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
تیم دیناموزاگرب در حضور ۹۰ دقیقه‌ای صادق محریمی، حریفش را شکست داد.

کیهان ورزشی- 


در هفته دوازدهم لیگ کرواسی دو تیم دینامو زاگرب و اسلوان بلوپ  به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر دینامو زاگرب به پایان رسید.صادق محرمی، مدافع ایرانی دینامو زاگرب 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.دینامو زاگرب با این پیروزی 30 امتیازی شد و صدرنشین جدول ماند.

تیم احمد گروژنی روسیه، در دیداری خانگی مقابل دینامو مسکو، به تساوی بدون گل رضایت دادند. میلاد محمدی برای 90 دقیقه در ترکیب احمد گروژنی حضور داشت و در دقیقه 17 یک کارت زرد دریافت کرد. احمد گروژنی با این تساوی شانزده امتیازی شد و در حال حاضر، رده نهم لیگ برتر روسیه را در اختیار خود دارد. لیگ برتر روسیه 16 تیمی است. 

در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال و در هفته هشتم دو تیم ماریتیمو و مورینسه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر صفر مورینسه به پایان رسید. امیر عابدزاده 90 دقیقه درون دروازه ماریتیمو بازی کرد. ماریتیمو در جدول 18 تیمی پرتغال با 10 امتیاز در رده یازدهم است. 

همچنین در رقابت های لیگ بلژیک دو تیم اویپن و اندرلخت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود اویپن به پایان رسید. مرتضی پورعلی گنجی در این بازی به دلیل مصدومیت در فهرست 18 نفره تیمش حضور نداشت. اویپن با این پیروزی 13 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول 16 تیمی بلژیک صعود کرد.

برچسب ها: لژیونرها
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار