PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز به میدان خواهند رفت.

کیهان ورزشی-

استقلال و سایپا امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم به میدان خواهند رفت.

اطلاعات بازی:
ساعت: 16:30/پنج‌شنبه 10 آبان/ورزشگاه آزادی تهران

تیم داوری:
داور وسط: بیژن حیدری/کمک داوران: سعید قاسمی و علی‌اکبر نوری/داور چهارم: مهدی مرجان‌زاده

غایبین:
سایپا بازیکنانی چون رضا علیاری، محمد سلطانی‌مهر و روزبه شاه‎‌علی دوست را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و استقلال وریا غفوری را به دلیل محرومیت و پژمان منتظری، خسرو حیدری و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نمای بازی:
کمتر از دو هفته پس از بازی در لیگ برتر که با برتری شاگردان شفر به پایان رسید، استقلال و سایپا این بار در جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت. استقلال در بازی قبلی در حالی که از حریف خود عقب افتاده بود در نهایت با پیروزی از زمین خارج شد هر چند شکست هفته گذشته مخل برنامه‌‌های شفر شد و روند صعودی آبی‌ها را بهم ریخت. حال مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی باید مقابل تیمی بازی کند که دو هفت پیش آبی‌ها را 90 دقیقه آزار داده و هفته گذشته در لیگ پرسپولیس را متوقف کرده است. در سوی مقابل، سایپا با علی دایی قرار دارد. سرمربی سایپا راه قهرمانی در جام حذفی را به خوبی می‌شناسد و دو سال پیش با نفت تهران، استقلال را در نیمه نهایی مغلوب کرد و حال نیز به دنبال تکرار خاطرات خوب فصل گذشته خود با سایپا مقابل استقلال خواهد بود.

تقابل‌های قبلی:
دو تیم پیش از این در لیگ برتر 35 بار با هم بازی کرده‌اند که 17 بار استقلال پیروز شده و 7 بار سایپا پیروز میدان بوده و 11 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

ترکیب احتمالی استقلال:
حسین حسینی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، روزبه چشمی، طارق همام، الهیار صیادمنش، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری

ترکیب احتمالی سایپا:
محمدحسین اکبرمنادی، ساموئل سارفو، محمدامین حاج‌محمدی، عبدالله ناصری، امید خالدی، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی دشتی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها