PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
مدیرعامل باشگاه پیام مشهد اعلام کرد: شکایتمان را از نحوه داوری و جو سالن ارائه کردیم ضمن اینکه شکایت از ضارب موسوی را پس نگرفته‌ایم.


کیهان ورزشی-


علی شیخ الاسلامی درباره آن چه که در دیدار  والیبال تیم پیام برابر شهرداری ارومیه در هفته‌ ششم لیگ برتر والیبال رخ داد، اظهار کرد: تیم شهرداری ارومیه شرایط خاص خودش را دارد و در چهار بازی گذشته‌اش پیش از دیدار با ما شکست خورده بود. مطمئنا برای تماشاگران پر شور ارومیه ای سخت است که باختشان را ببینند. جمعه‌ بازی در سالن زیبای غدیر که یکی از سه سالن برتر ایران است، برگزار شد و همه چیز مهیای یک دیدار خوب بود، اما متاسفانه چیدمان داوری به هیچ وجه مناسب این بازی سنگین نبود، زیرا بازی‌های تیم‌ها در پایین جدول بسیار حساس‌تر دنبال می‌شود.

او در ادامه‌ صحبت‌هایش، گفت‌: از سوی دیگر علاوه بر تحمل شکست‌ها، فشارهای مالی و فشار از سوی هواداران هم در تیم‌های پایین جدولی بیشتر است. در این بازی در واقع داور اول نتوانست بازی را در بیاورد. اوج اشتباه‌های داوری هم در ست پنجم بود که کاویانی رای را به نفع ما داد، اما زمانی که با اعتراضات شدید تیم حریف روبرو شد، می خواست رایش را تغییر دهد و  در نهایت پس از 32 دقیقه تعطیلی بازی، داور اول برگشت و از گوشی موبایل یکی از هواداران صحنه را دوباره نگاه کرد. نکته جالب آن جا است که ناظر داوری این بازی امیدوار حاتمی بود و حتی او هم رای داور اول را در این شرایط تایید کرد. در نهایت داور به جا داد، اما خوشبختانه برنده بازی شدیم.

شیخ الاسلامی در توضیح صحنه ای که مشت فردی به نام جمشید پورسلیمان به موسوی برخورد می‌کند، گفت‌: در همان لحظاتی که همه در حال تماشای صحنه مشکوک در دوربین بودند، موسوی به سمت داور رفت و گفت‌ که هیچ کجای دنیا چنین کاری را انجام نمی‌دهند. در همان حین همان آقای پورسلیمان که پشت میز ‌آنالیز نشسته بود، آمد و به سینه موسوی زد. خوشبختانه بلافاصله قوچان‌نژاد وارد شد و نگذاشت که کار به جاهای باریک‌تر کشیده شود. پس از بازی موسوی گفت‌ که من باید از این آقا شکایت کنم.

او افزود: جناب سروان عباس نژاد هم به من گفت‌ که فرد ضارب را دستگیر کرده‌ایم و برای پیگیری شکایت‌مان لازم است که به کلانتری 14 برویم. با توجه به این که  تیم از تبریز پرواز داشت، من خودم به کلانتری 14 رفتم و شکایت را علیه همان آقا تنظیم کردم. از کلانتری هم به ما شماره ثبت دادند و گفتند که زمان دادگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.این که ما رضایت داده باشیم صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در واکنش به ادعاهای فرد ضارب مبنی بر تماس تلفنی با موسوی و گرفتن رضایت از او، گفت‌: این فرد تا به حال نه با من صحبت کرده است و نه با موسوی چون که پیش از همین مصاحبه از موسوی درباره این موضوع پرسیدم و او در جواب گفت‌ که نه تنها رضایت نداده است،‌ بلکه  از وکیلش خواسته تا به ارومیه برود و پیگیر شکایتش باشد. واقعا راننده باشگاه می‌تواند پشت زمین بازی بنشیند؟

او افزود:  در لیگ برتر امسال بیشتر بازیکنان ملی‌پوش و ستاره حضور ندارند و تنها معدود افرادی باقی‌ مانده اند. پس چه بهتر است حرمت بازیکنان با سابقه مانند موسوی نگه داشته شود.

علی شیخ الاسلامی در پایان اعلام کرد: ضمنا روز گذشته نامه‌ای به فدراسیون والیبال زدیم و شکایتمان را از نحوه داوری و جو سالن ارائه کردیم. باور کنید داور اول در حد این بازی نبود. خواهش می‌کنم فدراسیون والیبال با خاطیان برخورد کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار