PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
هفته دوازدهم لیگ یک امروز با برگزاری 7 دیدار به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

هفته دوازدهم لیگ یک امروز با برگزاری 7 دیدار در تهران، اراک، ارومیه، کرج، شیراز، کرمان و ماهشهر به پایان رسید با نتایج حاصله، مس کرمان با یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان، با اختلاف یک امتیازی در صدر جدول باقی ماند.

بادران تهران 2 – ملوان انزلی 1/تداوم روند ناکامی قوهای سپید
گل‌ها: شهاب کرمی (5) و مجتبی محبوب مجاز (40) برای بادران، شهریار مغانلو (35) برای ملوان
بادران در حالی به مصاف ملوان رفت که پس از چند هفته ناکامی نیاز به کسب یک پیروزی خانگی داشت. شاگردان پاشازاده در همان نیمه نخست از حریف گیلانی خود پیش افتادند و این برتری را تا پایان بازی حفظ کردند تا با 15 امتیاز به رده هشتم جدول لیگ یک برسند. ملوان نیز با این شکست در قعر جدول باقی ماند تا شرایط برای قوهای انزلی از 8 بازی اخیر خود تنها 4 امتیاز کسب کرده باشد.

آلومینیوم اراک 2 – اروند خرمشهر 1/اراکی‌ها باز هم به جمع مدعیان پیوستند
گل‌ها: ایمان باصفا (40 – پنالتی) و رضا معقولی (66) برای آلومینیوم، محمدجواد محمدی (75) برای اروند
اروند در نخستین بازی خود پس از جدایی میاقیان نیز شکست خورد تا چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کرده باشد. خرمشهری‌ها البته خوش‌شانس هستند که با توجه به ناکامی تیم‌های نیمه پایین جدول در رده یازدهم باقی ماندند با این حال تداوم این روند خیلی زود اروند را به قعر جدول خواهد برد. آلومینیوم نیز با این پیروزی به رده پنجم جدول رسید و و هشتمین امتیاز خود از چهارمین بازی اخیر را کسب کرد تا اراکی‌ها بار دیگر به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شوند.

نود ارومیه 2 – قشقایی شیراز 1/شکست بد موقع قشقایی
گل‌ها: امیرحسین نادم (20) و فرشاد اسدی (88) برای نود، علی حسامی (60) برای قشقایی
نود ارومیه از سه بازی اخیر خود تنها دو امتیاز کسب کرده بود امروز در غیاب سرمربی خود که هفته گذشته اخراج شده بود موفق شد برای دومین بار در فصل جاری جشن پیروزی بگیرد و 11 امتیازی شود تا در میانه جدول حاشیه نسبتا امنی داشته باشد. قشقایی نیز در روزی که می‌توانست به رده چهارم جدول برسد شسکت خورد تا با 16 امتیاز در رده هفتم باقی بماند.

اکسین البرز 1 – خونه‌به‌خونه 0/شکستن طلسم نبردن‌های اکسین با حسینی
گل‌: محسن حسینی (8)
اکسین البرز در دومین بازی خود تحت هدایت محمد نصرتی، موفق شد پس از 7 هفته ناکامی بار دیگر جشن پیروزی بگیرد. با این پیروزی اکسین 16 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید و حال امیدوارانه‌تر فصل را ادامه خواهد داد. شوک تغییر سرمربی در اکسین فعلا جواب داده و مجتبی حسینی که شب گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفته موفق شد در نخستین گام با این تیم به پیروزی برسد. خونه‌به‌خونه نیز در غیاب علی نظرمحمدی سرمربی خود که روزهای اخیر استعفا داده بود عازم کرج شد و برای هفتمین بار در فصل جار با شکست از مین خارج شد تا با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته باشد.

فجرسپاسی 0 – شهرداری تبریز 0/یک تساوی بی‌حاصل دیگر
فجرسپاسی که با مجید صالح نتایج خوبی را در لیگ کسب نکرده بود با جدایی این مربی نیزدر کسب پیروزی ناکام ماند و برای چهارمین هفته متوالی با تساوی از زمین خارج شد. فجر مشکل بزرگی در گلزنی دارد و بازیکنان این تیم طی 6 بازی اخیر تنها یک بار موفق به گلزنی شده‌اند و به نظر می‌رسد تا زمانی که این معضل کاکوها حل نشود شاهد جدایی فجر از جمع تیم‌های نیمه دوم جدول نخواهیم بود. شهرداری تبریز نیز با این تساوی 12 امتیازی شد و با توجه به یک بازی کمتری که نسبت به سایر تیم‌ها انجام داده وضعیت نسبتا خوبی در میانه جدول دارد.

مس کرمان 1 – سرخ‌پوشان پاکدشت 3/پیروزی شیرین یاران کاظمی در جدال 6 امتیازی
گل‌ها: مهدی تیکدری (34) برای مس، محمد امینی (10)، حسین فاضلی (47) و حسین امامیان (66) برای سرخ‌پوشان
در حساس‌ترین بازی هفته، مس کرمان صدرنشین لیگ در خانه به مصاف سرخ‌پوشان پاکدشت تیم چهارم جدول رفت و در یک بازی پربرخورد و حساس، با حساب 3 بر 1 مغلوب این تیم شد. مس با این شکست صدرنشین ماند با این با توجه به یک بازی بیشتر نسبت به گل‌گهر سیرجان و سرخ‌پوشان پاکدشت، ممکن است صدرنشینی خود را از دست بدهد. شاگردان فرهاد کاظمی کار بزرگی در خانه مس انجام دادند و مس کرمان را در حالی شکست دادند که این تیم 4 بازی اخیر خود را در لیگ با پیروزی پشت سرگذاشته بود. با کسب 10 امتیاز از 4 بازی اخیر، سرخ‌پوشان را می‌توان یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر دانست.

شهرداری ماهشهر 1 – مس رفسنجان 0/بحران ادامه‌دار در رفسنجان
گل‌: ایمان موسوی (81)
در آخرین بازی هفته، شهرداری ماهشهر میزبان مس رفسنجان بود و در حالی که این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در حال پیگیری بود در نهایت این ایمان موسوی بود که با گلزنی دومین پیروزی فصل را برای ماهشهری‌ها به ارمغان آورد تا شهرداری با صعود به رده یازدهم جدول از منطقه خطر دور شود. شهرداری از 4 بازی اخیر خود 8 امتیاز کسب کرده و حال به طور کامل از بحران دور شده است. مس رفسنجان امروز برای هفتمین بار در فصل جاری طعم تلخ شکست را چشید تا حتی تغییر سرمربی نیز کمکی به حال این تیم نکرده باشد. مس رفسنجان با 7 امتیاز از 11 بایدر رده چهاردهم جدول و در دو امتیازی قعر قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار