ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند در سایت ورزشگاه آزادی برگزار شد.

کیهان ورزشی-


هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان در رشته‌های ریکرو زنان و مردان و کامپوند بانوان به میزبانی ویلانچ گیلان، شهرداری رشت و کنگره ۶۰در سایت تیروکمان برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد.

 

در ریکرو مردان؛ امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان ۴بر یک هیات کرمان را شکست داد، فولاد مبارکه سپاهان ۳بر ۲هیات کیش را مغلوب کرد، ناجا ۵بر صفر برابر میعاد بروجن به برتری رسید و نفت امیدیه ۳بر صفر هیات قم را شکست داد.

 

در ریکرو بانوان؛ کمانداران پایتخت ۵بر صفر شهرداری رشت را شکست داد، امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان ۳بر ۲هیات کیش را مغلوب کرد و پاکان البرز ۵بر صفر مس کرمان را شکست داد.

 

در کامپوند بانوان نیز ذوب آهن ۳بر ۲برابر بیمه سینا به برتری رسید و سولار پلیمر البرز ۳بر ۲امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان را شکست داد.

 

در جدوی رده‌بندی ریکرو بانوان؛ هیئت کیش با ۱۹امتیاز صدرنشین است، یاران جنوب کوشک شهرکرد با ۱۸امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۱۶امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

 

در جدوی رده‌بندی ریکرو مردان نیز امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با۲۷امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و ناجا با ۲۳امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۸امتیاز دوم و سوم هستند.

 

در کامپوند مردان؛ ناجا با ۱۸امتیاز صدرنشین است و سولار پلیمر البرز با ۱۵امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

 

در کامپوند زنان نیز سولار پلیمر البرز با ۱۲امتیاز صدرنشین است و مس کرمان با ۹امتیاز و امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۸امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها