PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد تیمش در دیدار برابر پرتغال راضی است و تاکید کرد که شاگردانش بهتر از حریف ظاهر شدند.

مانچینی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرتغال، گفت‌: در فوتبال زدن گل مهم‌ترین چیز است. گاهی اوقات تیم خوب بازی می‌کند  اما  از زدن گل باز می ماند و همه زحمات بازیکنان به هدر می‌رود. ما نزدیک ۷۰دقیقه توپ و میدان را در  اختیار داشتیم اما از زدن گل بازماندیم. طبیعی است که نتوانیم ۹۰دقیقه در زمین حریف حضور داشته باشیم.

 

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، اضافه کرد: نسبت به دیدار قبلی برابر لهستان پیشرفت داشتیم و توانستیم بازی بهتری را به نمایش گذاریم. تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کردیم. فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. تیم جوان شده است و طبیعی است که تجربه لازم را نداشته باشد. چیرو ایموبیله تنها تغییر ایتالیا نسبت به دیدار قبلی برابر لهستان بود. مهاجم لاتزیو دو فرصت خوب گلزنی داشت که آنها را از دست داد.

 

مانچینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این مهاجم اشاره کرد و  گفت‌:  ایموبیله هرگاه صاحب توپ شد خطرناک ظاهر شد. او نشان داد که می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند. گاهی اوقات نیاز به تغییر است.

 

در این گروه پرتغال با هفت امتیاز از سه بازی در صدر قرار دارد و ایتالیا هم با وجود یک بازی بیشتر با پنج امتیاز در رده دوم است.

برچسب ها: مانچینی ، ایتالیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار