فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
تیم والیبال خاتم اردکان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد.
کیهان ورزشی-

هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در اردکان تیم خاتم میزبان شهرداری گنبد بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود خاتمی‌ها خاتمه پیدا کرد. تیم خاتم که قهرمان آسیا است و ستاره‌های زیادی در ترکیب خود دارد در این هفته‌ها شرایط چندان مساعدی نداشت و نماینده آسیا در جام باشگاه‌های جهان است. گنبدی‌ها در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتند و لقب غول‌کش را به خود اختصاص دادند.

در دیگر بازی این هفته تیم صدرنشین شهرداری ورامین از دورنای ارومیه که در انتهای جدول قرار دارد پذیرایی کرد که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان رحمان محمدی‌راد در شهرداری ورامین خاتمه پیدا کرد. این نتیجه با توجه به شرایط و بضاعت تیم‌ها قابل پیش‌بینی بود.

در آمل تیم کاله میزبان سایپا بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود خودروسازان خاتمه پیدا کرد. شاگردان پیمان اکبری که این فصل نوسان زیادی داشتند در آمل یک پیروزی ارزشمند کسب کردند و توانستند شاگردان بهروز عطایی را در خانه مغلوب کنند.

تیم بحران زده شهرداری ارومیه با هدایت ناصر شهنازی، سرمربی جدید خود مقابل شهروند اراک قرار گرفت. این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود اراکی‌ها تمام شد تا حضور ناصر شهنازی هم تاثیری در روند نزولی تیم شهرداری ارومیه نداشته باشد.

نتایج کامل بازی‌های هفته هشتم به شرح زیر است:

شهرداری ورامین 3 - دورنای اورمیه صفر

خاتم اردکان 3 - شهرداری گنبد 2

شهرداری اورمیه 2 - شهروند اراک 3

عقاب نهاجا یک - شهرداری تبریز 3

کاله آمل یک - سایپا تهران 3

پیام مشهد 3 - فولاد سیرجان صفر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار