PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: به موفقیت رشته وزنه برداری در میادین پیش رو، به خصوص بازیهای المپیک 2020 توکیو امیدوارم.

کیهان ورزشی-


سیدرضا صالحی امیری در خصوص موفقیت اخیر وزنه برداران کشورمان در رقابتهای جهانی عشق آباد گفت: کسب عنوان سومی آن هم با تیمی ناقص در مسابقات جهانی ترکمنستان کار بزرگی بود که بابت آن به تمام مسئولان، کادر فنی و ملی پوشان این رشته تبریک و خسته نباشید می گویم.

 

وی ادامه داد: طبق گزارشات مسئولین فدراسیون و کارشناسان؛ امسال برخلاف سال گذشته تمامی کشورهای مطرح در این رویداد حضور داشتند تا وزنه برداران کشورمان در رقابتی تمام عیار به مصاف حریفان خود بروند و این افتخار بزرگ را به دست آورند.

 

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان یاد آور شد: این رشته از گذشته های دور برای کشورمان افتخار و پیروزی کسب کرده و در اکثر رویدادهایی که شرکت کرده موجبات شادی و نشاط عمومی و جامعه ورزش را فراهم ساخته است. به موفقیت وزنه برداری در مسابقات پیش رو به خصوص بازیهای المپیک 2020 توکیو، هرچند با سهمیه اندک بسیار امیدوارم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از تمامی رشته ها به ویژه رشته های المپیکی و مدال آور در دستور کار ستاد عالی و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است و در حد و حدود اختیارات و توانمان از آنها حمایت خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار