PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۳۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
تیم پرسپولیس موفق شده در بازی معوقه از هفته نهم، پیکان را از پیش بردارد.
کیهان ورزشی-
پس از برتری پرسپولیس مقابل پیکان، بازیکنان این تیم به مصاحبه با خبرنگاران پرداختند.
عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بعد از سفرهای بسیاری که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم یک هفته تمرینات خود را تعطیل کرده بودیم و از کمبود بازیکن نیز رنج می‌بردیم. برای دیدار با پیکان تنها 2 روز تمرین کردیم و قطعاً با 2 روز تمرین در مقابل تیم‌های لیگ 2 یا 3 هم نمی‌شود بازی خوب انجام داد، چه برسد به پیکان که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت ما در این مسابقه زیر 15 سال بود! شرایط خیلی سختی داشتیم و بچه‌های روی نیمکت جای نوه‌های برانکو بودند، اما بازهم خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. دست تک تک هوادارانی که در این هوای سرد به استادیوم آمده بودند را می‌بوسم. خدا را شکر آنها راضی به خانه‌های‌شان برگشتند.

علی علیپور گفت: درحالی که بازیکنان ملی‌پوش و امید‌مان را در اختیار نداشتیم برای ما بازی گذاشتند و ما مجبور بودیم که در این شرایط بازی کنیم و حتی نمی‌توانستیم حرف بزنیم. امیدواریم به ما هم مقداری نگاه شود، چون من همین الان که اینجا هستم تمام بدنم از خستگی و کوفتگی در حال لرزیدن است.

کمال کامیابی‌نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: ما در شرایطی مقابل پیکان به میدان رفتیم که با کمبود بازیکن مواجه بودیم و شرایط‌مان چندان از لحاظ بازیکن مناسب نبود. در نیمه اول نیز عملکرد خوبی نداشتیم، اما خدا را شکر توانستیم با کسب 3 امتیاز خود را به بالای جدول نزدیک کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار