PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.



کیهان ورزشی-

به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و پرتاب اشیا توسط آنان رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم خوزستانی تخلفاتی مبنی بر شعارهای موهن و پرتاب اشیا توسط آنان و همچنین سوءرفتار تیمی رخ داد.  این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا در خصوص استفاده تماشاگران منتسب به باشگاه نفت مسجد سلیمان در استفاده از وسایل صوتی غیر متعارف نیز مستند بر بند ۶ ماده ۸۶ انضباطی کمیته به اخطار و تذکر این باشگاه جهت جلوگیری از تکرار موضوع اتخاذ تصمیم می‌نماید.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان برگزار و از سوی حسین بغلانی، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد، این بازیکن به یک جلسه محرومیت و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرزاد جعفری، بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به داور پس از اخراج زمین، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کلیه آرای فوق قطعی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار