ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمایندگان محترم مجلس باید این را در نظر بگیرند که فوتبال زبان و قوانین خودش را دارد.


کیهان ورزشی-


خداداد عزیزی درباره بحث مهم این روزهای فوتبال ایران که همان رفتن یا ماندن مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال است اظهار داشت:من می خواهم منصفانه درباره این موضوع حرف بزنم.به نظر من حتی نمایندگان مجلس که این روزها اصرار به رفتن آقای تاج دارند هم می دانند که فوتبال قوانین خودش را دارد و از سیاست جداست. فیفا کویت را با آن جایگاه، پول و نفوذ محروم کرد حالا تکلیف فوتبال ما روشن است. ما از نظر اقتصادی توانایی کویتی ها را نداریم و قطعا مثل آنها هم نمی توانیم در فیفا لابی کنیم پس باید اجازه بدهیم فوتبال مسیر خودش را برود.

وی افزود: شک نکنید که در هر شرایطی آقای تاج از راس فوتبال ما برود تعلیق می شویم چون فیفا نشینان الان چهار چشمی حواس شان به ماست.به نظر من اگر قصد مجلس اجرای قانون است اجازه بدهند دوره آقای تاج تمام شود و بعد این قانون را اجرا کنند تا فوتبال آسیبی نبیند. ضمن اینکه این پست ها دائمی نیست و قطعا آقای تاج هم خواهد رفت. فوتبال زبان خودش را دارد و بگذاریم با همان زبان خودش حرف بزند و با همان قوانین خودش جلو برود.

عزیزی گفت: به نظر من آقای تاج عملکرد خوبی داشته و در دوره ایشان دو بار به جام جهانی رفتیم و در فوتبال پایه هم عملکردمان خوب بوده است. اگر جای آقای تاج یک مدیر کارنابلد بود می گفتیم خب حالا به بهانه قانون جدید او را کنار بگذارند تا فوتبال نجات پیدا کند اما الان بحث این است که با یک تصمیم نادرست فوتبال ایران آسیب می بیند؛ فوتبالی که به جامعه شور می دهد و در صورت تعلیق شدن همین جامعه غمگین می شود. نمایندگان محترم مجلس مگر نماینده مردم نیستند؟ پس کاری نکنند که مردم ناراحت شوند. آنها باید به نظر مردم احترام بگذارند و مردم در این شرایط حساس قبل از جام ملتها آرامش فوتبال را می خواهند.به نظر من آقای تاج یک مدیر با سابقه فوتبالی است. یک زمان می گفتیم طرف اگر فوتبالی نیست حداقل مدیریت بلد باشد.نمایندگان مجلس از تعلیق فوتبال چه نفعی می برند؟

وی در پایان گفت: من گوشه ای نشسته ام و اتفاقات فوتبال را می بینم. به نظر من با این وضعیت اقتصادی مردم و مشکلات آنها، فوتبال ایران طی ۳،۴ سال آینده درش تخته خواهد شد چون دیگر باشگاههایی که دولت به آنها پول می دهد نمی توانند هزینه کنند. الان ۶،۷ باشگاه لیگ برتری و تعدادی باشگاه لیگ دسته اولی از دولت پول می گیرند و قطعا تا چند سال آینده دولت به آنها پولی نمی دهد و در نتیجه فوتبال تعطیل می شود. این عاقبت فوتبالی است که خصوصی نیست و باشگاههای آن نمی توانند حق پخش تلویزیونی بگیرند.

برچسب ها: خداداد عزیزی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها