فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
دو تکواندوکار کشورمان در همان دور نخست مسابقات گرندپری حذف شدند.
کیهان ورزشی- 

مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح امروز (پنجشنبهیکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

تیم ایران با ترکیب آرمین هادیپور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابتها حضور یافته و فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی ملیپوشان کشورمان را هدایت خواهند کرد.

در روز نخست رقابتها آرمین هادیپور در وزن نخست المپیک در همان دور اول با شکست 19 بر 7 مقابل «جون جانگ»  از کرهجنوبی از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن دوم المپیک (68- کیلوگرم) ابوالفضل یعقوبی در گام نخست به مصاف «یو جن هوآنگ» نفر ششم رنکینگ این وزن از چین تایپه رفت و در حالی که تا ابتدای راند سوم با نتیجه 13 بر 7 از حریف خود پیش بود در پایان با نتیجه 20 بر 14 مغلوب شد تا او نیز پس از آرمین هادیپور از دور مسابقات کنار برود.

در همین وزن فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه 8 بر 5 مقابل «صفوان خلیل» از استرالیا پیروز شد تا در مرحله یکچهارم نهایی به مصاف « ویتو دل آکوئیلا» از ایتالیا برود.

این رقابت ها G8 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق میگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار