فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
بازیکنان تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.


کیهان ورزشی-


احسان پهلوان بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از بازی مقابل پرسپولیس گفت: شرایط بازی به دلیل بارش باران عوض شد. بازی سختی بود ما تلاش کردیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم اما نشد ببریم و مساوی شدیم. زمین گِل شد و همین موضوع باعث شد تا سرعت بازی پایین بیاید.

وی درباره گلی که آفساید اعلام شد، عنوان کرد: فکر می‌کنم گل سالم بود.

پهلوان همچنین درباره پرچم ژاپن در دست هواداران تراکتورسازی، اظهار داشت: این پرچم را برای بازیکن ژاپنی ما آورده بودند چون هواداران تراکتورسازی او را خیلی دوست دارند.

بازیکن تراکتورسازی در ادامه صحبت‌هایش درباره درگیری روی سکوها و فحاشی هواداران، خاطرنشان کرد: ما زمین بودیم و حواس‌مان نبود.

پهلوان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چقدر از خدمت سربازی‌اش باقی مانده، گفت: تا آخر فصل سرباز هستم و بعد از آن باید ببینم شرایط چطور می‌شود.

***

احسان حاج‌صفی بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، ما هم موقعیت گلزنی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم، اگر هوا بهتر بود شرایط مسابقه هم بهتر می‌شد. 

وی در مورد جو ورزشگاه گفت: جو ورزشگاه خوب بود، در یکی دو صحنه مشکلاتی پیش آمد اما هواداران تیم‌های خودشان را تشویق می‌کردند.

حاج‌صفی در مورد اهتزاز پرچم ژاپن در بین تماشاگران گفت: بعد از مشکلی که برای دو بازیکن خارجی ما پیش آمد، بازیکن ژاپنی ما خیلی محبوب شده است و هواداران او را خیلی دوست دارند.

***

محسن فروزان بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس اظهار داشت: دوست ندارم وارد حاشیه شوم و زیاد صحبت کنم، من بازیکن بی‌حاشیه‌ای هستم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، توپی را هم که مهار کردم خیلی به من کمک کرد، زیرا در تبریز زیر فشار زیادی بودم، با بدشانسی گل می‌خوردم یا دروازه‌بانمان با گل خودی باز می‌شد یا از روی پنالتی گل می‌خوردم یا بازیکن حریف توپ را به سه کنج دروازه می‌زد،‌ خدا را شکر که آن توپ را گرفتم. 

وی در مورد بارش باران گفت:‌ بارش باران روی کیفیت مسابقه تأثیر گذاشته بود، بازیکنان ما روی زمین خیلی خوب بازی می‌کنند، اما نمی‌دانم چرا زمین ورزشگاه آزادی به این روز افتاده است و مثل شالیزار شده است. 

دروازه‌بان تراکتورسازی در مورد جو ورزشگاه گفت: هم در ۴۰ دقیقه وقت گرم کردن و هم در ۹۰ دقیقه بازی به من فحش دادند، من به مسعود شجاعی هم گفتم که هواداران فحش می‌دهند، هر چند پست‌هایی در اینستاگرام گذاشته شد، اما هواداران می‌آیند فحش می‌دهند و کاری هم نمی‌شود کرد. کری‌خوانی خوب است اما کری‌خوانی باید همراه با ادب باشد، هنرمندان و  بازیکنان زیادی درست کری‌خوانی می‌کنند، ولی فحش دادن درست نیست.

وی در مورد اهتزاز پرچم ژاپن در بین تماشاگران تراکتورسازی گفت: من در جو بازی بودم و آن صحنه را ندیدم.

فروزان در مورد قضاوت داور اظهار داشت: در مورد داور حرف نمی‌زنم زیرا ممکن است محروم شوم.

***

اشکان دژاگه پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، ما گل هم زدیم، اما کمک‌داور آن را آفساید اعلام کرد، به نظرم این آفساید سختگیرانه بود، البته من عقیده دارم که گل ما آفساید نبود، توپ به سر بازیکن پرسپولیس خورده بود ولی گل ما قبول نشد.

وی افزود: در مورد این بازی قبل از مسابقه صحبت‌های زیادی انجام شده بود، من از بازی خودم راضیم، اما شرایط آب و هوایی روی بازی تأثیرگذار بود، می‌توانستیم در این مسابقه برنده شویم.

وی در مورد اینکه دو بازیکن خارجی تراکتورسازی به موقع به تمرینات برنگشتند گفت: بازیکنان باید به موقع به تمرینات برگردند، به هر حال باید به باشگاه احترام گذاشت، نباید دیر در تمرینات حاضر شد. 

وی در مورد اینکه تراکتورسازی قهرمان خواهد شد یا نه،‌ گفت:‌ تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.
***

مسعود شجاعی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره گلی که به ثمر رسید و به اعتقاد داور آفساید بود،گفت: بله به نظرم این گل آفساید بود.

وی درباره فحاشی‌هایی که در ورزشگاه صورت گرفت، اظهار داشت: در خیابان هم فحاشی انجام می‌شود این خیلی عجیب نیست که در ورزشگاه هم فحاشی شود.

شجاعی درباره اینکه هواداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را در دست داشتند، خاطرنشان کرد: ما بازیکن ژاپنی داریم و هواداران خیلی او را دوست دارند حتی این پرچم را به ورزشگاه یادگار امام هم می‌‌آورند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار