PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
تیم فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی مقابل اردن به دومین برد خود در مسابقات قهرمانی آسیا _ اقیانوسیه دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی کیهان ورزشی به کیش، در دومین دیدار از روز چهارم رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در جزیره کیش، از ساعت 18 امروز (سه شنبه) تیم‌های ایران و کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که در پایان تیم ایران، با نتیجه 8  بر صفر به برتری رسید. در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش و با قضاوت جورج از آرژانتین برگزار شد برای ایران کریمی زاده (3گل)،ژولیده(2گل)،آرندی(2گل) و آتش افروز  گلزنی کردند.
علیرضا زارع، محمد خراط، عباس ترابی، عبدالرضا کریمی زاده(کاپیتان) ، رسول آتش افروز، مسعود ژولیده و بهنام آرندی هفت بازیکنی بودند که علیرضا روزبهانی به عنوان بازیکن ثابت مقابل اردن به ميدان فرستاد.
 این دیدار قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، اما به دلیل بارش شدید باران در جزیره کیش، به امروز(سه‌شنبه) موکول شد.
در پایان بازی های روز چهارم این رقابت‌ها ایران و استرالیا شش امتیازی شدند ولی ایران به خاطر گل زده بیشتر در صدر جدول قرار گرفت و استرالیا در مکان دوم ایستاد. تیم های تایلند و اردن با سه امتیاز در رده هاس سوم و چهارم قرار گرفتند و کره جنوبی بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه از روز شنبه به میزبانی جزیره کیش آغاز شده است و روز پنجشنبه با معرفی تیم قهرمان به پایان می‌رسد. طبق اعلام مسئول برگزاری این رقابت‌ها، دو تیم نخست این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جهانی 2019 اسپانیا را کسب می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار