PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
در آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر روز چهارشنبه تیم فولاد خوزستان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.
کیهان ورزشی-
اولین مسابقه از هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. هر دو تیم هفته گذشته سرمربیان خود را تغییر دادند. عزیز فریسات جانشین ایلیا استان مربی خارجی این تیم شد. این شوک در فولاد جواب داد و فولاد هفته گذشته ۳ بر ۲ تیم پیکان را شکست داد تا قرمزپوشان اهوازی از بحران فاصله بگیرند و به رده نهم جدول برسند. فریسات بعد از ۸ هفته فولاد را به پیروزی رساند و اکنون این تیم در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارد.

ذوب آهن هم علیرضا منصوریان را جانشین امید نمازی کرد که این تغییر هنوز در تیم سبزپوشان اصفهانی جواب مثبت نداده است. ذوبی‌ها ۷ هفته است که رنگ برد را ندیده و دو باخت متوالی مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی متحمل شده است. البته منصوریان فقط در باخت پارس جنوبی سهیم است و نتایج قبل از آن حاصل سرمربیگری امید نمازی بود. سعید آذری هم به دلیل اینکه صدا و سیما نام ذوب آهن ایران را در لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان درج کرد اجازه حضور دوربین های صدا و سیما را در آن مسابقه نداد با این حال فرقی به حال این باشگاه نداشت و آنها در خانه هم تسلیم پارس جنوبی شدند. 

نایب قهرمان فصل گذشته که این فصل هم در لیگ قهرمانان حضور دارد اکنون روی کاغذ در خطر سقوط به لیگ یک قرار گرفته است. هرچند این مساله شبیه شوخی است اما اگر نگاهی به جدول لیگ بیندازید متوجه می‌شوید اگر ذوب آهن در این بازی شکست بخورد ممکن است تا رده پانزدهم جدول سقوط خواهد کرد! در صورت برد هم می‌تواند سه پله صعود کند و به رده دهم برسد. منصوریان حالا باید بتواند یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین باشگاه‌های فوتبال و ورزش ایران را نجات بدهد! فولاد خوزستان در صورت برد می‌تواند تا رده هفتم جدول بالا بیاید.

اسامی داوران و برنامه ۴ مسابقه از هفته چهاردهم لیگ برتر:

چهارشنبه ۷ آذرماه
فولاد خوزستان – ذوب آهن اصفهان / ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه غدیر اهواز
مهدی مرجانزاده – رضا سخندان – محمدرسول ذورقی – سعید رحیمی مقدم
ناظر: محمود رفیعی

پنجشنبه ۸ آذرماه

نساجی مازندران – سپیدرود رشت / ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر 
علیرضا فغانی – بابک داوری – امیر مبشر – سیدمهدیسیدعلی
ناظر: حسین نجاتی

ماشین سازی تبریز – پرسپولیس تهران / ساعت ۱۵ – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
سیدرضا مهدوی – میریعقوب حجتی – حمیدرضا کنعانی –شاهو اصلانی
ناظر: علی خسروی

استقلال تهران – صنعت نفت آبادان / ساعت ۱۷:۳۰ – ورزشگاه آزادی تهران
علی صفایی – مهدی عالیقدر – مهدی شفیعی – جواد محمدی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار