PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از افرادی که برخی شایعات بی زعم وی بی اساس را منتشر می کنند گلایه کرد.



کیهان ورزشی-

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه یکی از دیدارهای حساس این فصل خود برابر پدیده مشهد را برگزار خواهد کرد؛ مسابقه ای که به زعم سپاهانی ها نه سه امتیاز که شش امتیاز دارد. به بهانه همین مسابقه مهم سراغ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان رفتیم .

قلعه نویی در این گفت و گو به سوالات ما پاسخ داده که متن صحبت های این مربی را در زیر می خوانید:

طبق برنامه روز اول جایگاه خوبی داریم

*خدا را شکر می کنم که تیم سپاهان در شرایط خوبی بسر می برد. ما از روزی که هدایت این تیم را به دست گرفتیم بر اساس یک برنامه و در راستای یک هدف مهم حرکت کردیم و هفته به هفته پیش رفتیم. الان بر اساس برنامه ای که روز اول داشتیم به جای خوبی رسیدیم و فقط امیدواریم مصدومان مان هم برسند و تیم تا نیم فصل کامل شود.

نویدکیا صبور است

* دو مصدوم داریم؛ یکی سرلک و دیگری نویدکیا. رسول بدشانسی آورد که بعد از رفع مصدومیت قبلی اش بار دیگر مصدوم شد. این بچه آنقدر صبور و ساکت است که آدم بیشتر ناراحت می شود اما شک ندارم که خیلی زود با قدرت برمی گردد.

سپاهان هم مثل منچستریونایتد!

*سپاهان تیم بزرگی است و ۵ قهرمانی دارد. در جام باشگاههای جهان حضور پیدا کرده و ریشه دار است. دو سال گذشته بنابه دلایلی که شاید هم طبیعی بوده افت داشته است؛مثل منچستر یونایتد که در دوران افت قرار گرفت.جذابیت فوتبال به همین افت و خیزها است. روزی که کارمان در این تیم شروع کردیم هدفگذاری انجام دادیم. نمی توانم بگویم صددرصد به خواسته های خود رسیده ایم اما می توانم یک جمله بگویم: از داشتن این تیم خوشحالم.

مشکلات نقش جهان باید حل شود

*اتفاق خوبی که امروز رقم خورد رایگان اعلام شدن بازی برای تماشاگران بود. این اتفاق می تواند مردم را به حضور در ورزشگاه راغب کند اما از این مهمتر مشکلات ورزشگاه نقش جهان است که اگر حل شود مردم به راحتی می توانند در این محل حضور یابند. قرار است تا نیم فصل این مشکلات مرتفع شوند.

در ایران مردم از فوتبال لذت نمی برند!

*اتفاقاتی که این روزها روی سکوها رخ می دهد محصول امروز نیست. ۵،۶ سال است که می گوئیم کاری نکنیم که مردم از فوتبال زده شوند. همه جای دنیا مردم از فوتبال لذت می برند و این ذات فوتبال است و فلسفه فوتبال است. مردم با همین فوتبال می توانند مشکلات معیشتی خود را برای لحظاتی هر چند اندک فراموش کنند اما متاسفانه عده ای دوست نداشتند این اتفاق بیفتد. کاری کردیم که فوتبال به بیراهه رفت. همین اتفاقاتی که این روزها روی سکوها رخ می دهد و درگیری هایی که از حالت طبیعی خارج شده حاصل همان ۵،۶ سالی است که برخی مسیر فوتبال را کج کردند.

من قلعه نویی هم مقصرم

*اگر امروز فوتبال مان به اینجا رسیده که مردم آن را مثل سابق دوست ندارند همه مقصریم؛ من امیر قلعه نویی هم مقصرم؛ بیشتر از همه هم مقصرم. وقتی داخل فوتبال رفتارها خوب نباشد طبیعی است به سکوها کشیده می شود.

نمی دانم این حرفها را از کجا می آوردند؟

*اینکه گفته اند امیر قلعه نویی بازیکن استقلال را می خواهد از آن حرفها است! نمی دانم این حرفها  را از کجا می آورند!مگر ابتدای فصل استقلالی ها علی کریمی ما را جذب نکردند؟ خب کریمی بازیکن آزاد بود اما ما حرفی زدیم؟ من شنیدم گفته اند سپاهان می خواهد خسرو حیدری را جذب کند. منظورشان از این حرفها چیست؟ آقای قلیچ خانی مدیر رسانه ای ما همان روز جواب داد.من که نمی دانم دنبال چه می گردند.من خسرو حیدری را خیلی دوست دارم و معتقدم برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشیده است اما ما در آن پست دو بازیکن از بهترین های ایران را داریم.

جوابی برای این سوال ندارم!

* به این سوال که؛ آیا  تیم ملی در جام ملتها موفق می شود یا نمی شود نمی دانم چه پاسخی بدهم. فقط می توانم آرزوی موفقیت کنم.آنجا شرایط متفاوت است و باید تیم ها وارد مسابقات شوند وب عد نظر فنی درباره آنها بدهیم.امیدوارم بازی های باقی مانده لیگ برتر تا نیم فصل بی دردسر تمام شود و تیم ملی هم آرامش داشته باشد.

گل محمدی و تیمش را تحسین می کنم

*درباره تیم یحیی گل محمدی فقط می توانم یک جمله بگویم: آنها قابل تحسین هستند و داشتن این تیم را به این مربی تبریک می گویم. من ۷،۸ بازی آنها را دیده و لذت برده ام. امیدوارم بازی ما با پدیده خوب باشد و مردم لذت ببرند. من در چندین مورد بازیکنان پدیده را برای بازیکنان خودم مثال زده ام. البته همینجا باید اشاره کنم که بازیکنان سپاهان تا اینجای کار از جان مایه گذاشته اند و من ممنون شان هستم.

برای ماندن در کورس ۴، ۵ بازیکن جدید می خواهیم

*اگر می خواهیم در کورس باقی بمانیم باید در نیم فصل در چند پست نفراتی را جذب کنیم و احتمالا سه،چهار بازیکن را به خدمت خواهیم گرفت.دو بازیکن خارجی می توانیم جذب کنیم که باید بررسی هایی را انجام دهیم.

برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار