PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به باشگاه نامه بنویسند و بگویند که پرسپولیس نباید قهرمان شود.
کیهان ورزشی-
برانکو بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت:  تبریک می‌گویم به بازیکنانم بابت برد. این پیروزی مهم و همین طور هواداران‌مان که دوباره با تشویق شان ما را به سمت برد هدایت کردند تا بتوانیم تا پایان نیم فصل امتیازها را جمع کنیم.

* بعد از فینال لیگ قهرمانان، از 4 بازی 3 مسابقه را بردیم

وی ادامه داد: به طور خاص تبریک می‌گویم که بعد از فینال لیگ قهرمانان از ۴ بازی ۳ برد داشتیم که از نظر انگیزشی بسیار سخت بود و خصوصیات یک تیم برنده را بازیکنانم نشان دادند. پندار خمارلو با صحبت هایی نشست را شروع کرد که نباید شروع می شد.

* این رفتارها با پرسپولیس شرم‌آور است

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: شرم آور است که نسبت به قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا اینگونه رفتار می شود. تیمی که این همه هوادار دارد. در خانه و بیرون از خانه نمی‌توانیم یک داوری نرمال داشته باشیم. یک نامه به باشگاه بفرستند بگویند که شما نمی‌توانید قهرمان شوید و ما هم با آرامش بازی ها را دنبال می‌کنیم!

* دو نفر بهم خوردند، داور به کمال کارت داد

وی در مورد اینکه کارت‌های زرد زیادی که بازیکنان پرسپولیس گرفتند ممکن است در یک بازی باعث از دست رفتن برد شود، اظهار داشت: صحبت در این مورد زیاد است؛ شما حق دارید. در جلسه قبل از بازی بیش از نیمی از جلسه فنی را در مورد اینکه چه چیزی در انتظارمان است با بازیکنانم صحبت کرده‌ام. اینکه در بازی با ذوب‌آهن چه موارد داوری تا به حال داشته‌ایم. کمال کامیابی‌نیا امروز چرا کارت زرد گرفت.؟ دو بازیکن با هم برخورد کردند. کمال اعتراضی به داور نکرد. دو بازیکن به هم خوردند که بازیکن حریف روی زمین غلت زد. هر دو به هم خوردند شما نمی‌توانید همه حرکات‌تان را کنترل کنید. به هر حال بازیکنان جوان هستند و نسبت به بی‌عدالتی حساس هستند.

* چرا ما را احمق فرض می‌کنند؟!

برانکو تاکید کرد: چرا گل ما مقابل ماشین‌سازی را قبول نکردند؟ در این بازی هم دو خطا را در دقایق آخر نیمه اول نمی‌گیرند و برای حریف کرنر و اوت اعلام می‌شود. فکر می‌کنند ما حالیمان نمی‌شود! ما مربیان از داوران بهتر داوری می‌کنیم. من هر روز در زمین هستم و هر روز داوری می‌کنم. هم خوب داوری می‌کنم هم عمداً بد داوری می‌کنم، چرا ما را احمق فرض می‌کنند!؟ 

* بارسلونا و رئال مادرید هم در لالیگا بیشترین لطمه را می‌خورند؟

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه انتظار داشتیم بعد از این پیروزی شاد باشید اما خیلی عصبانی هستید، گفت: روند داوری‌ها را از زمانی که من به پرسپولیس آمدم دنبال کنید. از چند ماه پیش که برنامه‌های تلویزیونی آن را آنالیز می‌کنند. اعلام شد که پرسپولیس بیشترین لطمه را از داوری خورده است. آیا تاکنون ما کمکی خواسته‌ایم؟ آیا رئال و بارسلونا هم در لیگ خودشان بیشتر از همه از داوری لطمه خورده‌اند؟!

* هر کاری می‌کنند تا مبادا پرسپولیس برای سومین بار قهرمان شود

وی ادامه داد: ما حق داریم که خواستار احترام گذاشتن به خودمان باشیم. تیمی که این همه هوادار دارد دو بار در لیگ برتر و دو بار قهرمان سوپرجام شده است.همه کار می‌کنند که مبادا ما برای سومین‌بار قهرمان شویم اما من می‌گویم ما قهرمان خواهیم بود. 

* چقدر می‌توانم آرام باشم؟

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس خوشبخت است که مربی مثل شما دارد اما به هم ریختن شما باعث می‌شود که پرسپولیس به هم بریزد، گفت: باید از بازیکنانم حمایت کنم من هر روز با آنها هستم. چقدر می‌توانم آرام باشم؟ مگر می‌شود دستم را روی سینه‌ام بگذارم و بگویم ببخشید و عیب ندارد. اگر سردبیر شما هر روز شما را تحقیر و اذیت‌تان بکند تحمل می‌کنید؟! البته منظورم شما نیستید فقط مثال زدم ببخشید. 

*30 سال است که مربی‌ام

وی با اشاره به سوابق خود در فوتبال و انتقاد از داوران گفت: من فوق‌لیسانس دانشکده تربیت‌بدنی هستم. گرایشم هم فوتبال است. دوره مربیگری پرولایسنس یوفا را هم دارم. در همه قوانین و مقرارت فوتبال بوده‌ام ۳۰ سال است مربی هستم هر روز در قانون هستم. چطور آنها می‌توانند بهتر از من قضاوت کنند. چطور کمک داور اوت را برای ما می‌گیرد اما داور تصمیم دیگری را اعلام می‌کند.

* منصوریان باید از داوری راضی باشد؛ همه چیز برایش عالی بود

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه منصوریان با وجود باخت از داور راضی بود اما شما ناراضی هستید، اظهار داشت: بله، داوری برای منصوریان و تیم‌ آنها خوب و عالی بود. من حاضرم امضا بدهم و بگویم راضی هستم که در همه مسابقات داوران مثل قضاوت امروز برای ذوب‌آهن برای ما سوت بزنند. همانطوری که برای سپاهان هم داوری‌ها خوب است. داور خودش را گول زد. کامیابی‌نیا بازی قبلی محروم بود و با کارت زرد امروز محروم نمی‌شود.

* باید نیمه اول کار ذوب آهن را تمام می‌کردیم

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس امروز شادابی لازم را نداشت و شاید خسته بود، گفت:‌ باید در نیمه اول تکلیف بازی را روشن می‌کردیم. ۵-۶ موقعیت عالی گلزنی داشتیم. وضعیت ذوب‌آهن بسیار بهتر از جایگاهش در جدول است. ما می‌توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم که در آن صورت شرایط کاملاً فرق می‌کرد. در بازی یک بر صفر امکان دارد هر اتفاقی رخ بدهد و عدم اطمینان وجود دارد. ما باز هم فرصت گلزنی ایجاد کردیم اما ذوب‌آهن یک شانس گل هم نداشت. با شما هم موافقم این بیستمین بازی ما بود و بیشتر از همه بازی کردیم و عملاً می‌توانم بگویم در همه بازی‌ها از حریفان بهتر بوده‌ایم هم از لحاظ آماری حتی در لیگ قهرمانان آسیا فقط در بازی مقابل کاشیما بدشانسی داشتیم. اگر در آن بازی هم تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.  این هم وظیفه من است که برای بهبود کار بازیکنان تلاش کنم. امروز از احسان حسینی رونمایی شد و حسین‌پور جوان هم بازی کرد. این بازیکنان جوان به دنبال فضا برای بازی خودشان هستند.

*اسم سپاهان را آوردم و گفتم می‌بریم

وی در مورد اینکه شما از سپاهان و داوری این تیم انتقاد کردید، گفت: اسم سپاهان را آوردم و گفتم پیروز می‌شویم، این حق را داریم. ما تجربه بدی از داوری داریم. تا به حال یک اوت به نفع ما گرفته نشده است نمی‌خواهم بگویم علیپور را در ۱۸ قدم زدند این خطا چه عمدی چه غیرعمدی پنالتی است. خیلی از پنالتی‌ها هم غیرعمدی رخ می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار