PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۰۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش نمایش فوق العاده‌ای مقابل پرسپولیس داشته است.
کیهان ورزشی-
علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: شرایط تیم ما باید دگرگون شود. تیم مسابقه را با شرایط روحی خوبی شروع کرد و به مرور با افت روحی مواجه شد. به امید نمازی خسته نباشید می‌گویم که قبل از من زحمات زیادی کشید. امروز شکل و روند بازی ما فوق العاده خوب بود. در آخر بازی، ما ۱۰ نفر پرسپولیس را در داخل محوطه جریمه خودش حبس کردیم. پرسپولیس مسابقات فشرده ای داشت و به دلیل کمبود بازیکن خسته شده است. ما می‌توانستیم از روی ضربات کاشته به گل هم برسیم.

او درباره عملکرد رشید مظاهری در طول بازی و انجام یک اشتباه روی گل پرسپولیس گفت: دروازه‌بان اگر ۹۰ دقیقه خوب باشد و یک اشتباه کند، شکست را روی دوش دروازه بان می‌اندازند. مظاهری نشان داد بی دلیل در جام جهانی نبود. قطعا روند تیمی ما عوض می شود. هوداران بدانند یک تیم خوب را از ذوب آهن می‌بینند.

سرمربی ذوب آهن همچنین درباره برنامه تیمش در فصل نقل و انتقالات یادآور شد: قطع به یقین در یکی، دو نقطه ترمیم خواهیم داشت. شاکله تیم ما خوب است و بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم که از ته مانده انرژی خودشان استفاده کردند و ریسک نکردند. می‌توانستیم بهتر از این روی ضربات کاشته کار کنیم. در فاصله تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر باید وضعیت بدنی بازیکنان را ترمیم کنیم.

منصوریان درباره کاپیتانی محسن مسلمان در بازی‌های ذوب آهن، خاطرنشان کرد: محسن مسلمان از سال ۸۵ در این تیم بود. بعد از حدادی فر در ذوب آهن بود. بازوبند کاپیتانی یک تکه پارچه است. برخی از بازیکنان بدون بازوبند کاپیتان هستند. ما این موضوع را از بین بردمی. دوستی و اتحاد در تیم ما خیلی خوب شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان همچنین در نشست خبری اظهار کرد: وقتی به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد هم می‌رفتیم مشکل گذر کردن را داشتیم. ما باید از بین هواداران مهمان عبور کنیم و به نشست خبری برسیم. اتفاقاتی در این مسیر رخ می دهد که باید اصلاح شود.

او با اشاره به بازی گفت: می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات آزاد به گل می رسد. یک اشتباه از سوی مجموعه رخ داد. نمی‌گویم یک بازیکن اشتباه کرد. می‌دانستم حریف از دقیقه ۷۵ افت می‌کند. هنوز خستگی جام باشگاه‌ها از این تیم جدا شده است. دقایقی که فکر می‌کردیم شرایط بهتر می‌شود، بازیکن تیم اخراج شد.

او با اعلام رضایت از بازیکنانش افزود: بازیکنان ما تلاش کردند. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم همانند گل پرسپولیس از روی ضربات آزاد به گل برسیم. در ابتدای نیمه نخست می‌توانستیم روی اشتباه بیرانودن به گل برسیم. جدا از بازی در هفته پانزدهم، تلاش می‌کنیم در ۵۰ روز تعطیلی لیگ برتر تیم را اصلاح کنیم. تیم باید از نظر بهبود پیدا کند. به جز ورزشگاه آزادی که چمن مطلوب است، باید در سایر ورزشگاه‌ها از نظر بدنی خوب باشیم.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: نه جایگاه و نه شان ذوب آهن در حد این جایگاه در لیگ برتر است و مطمئنا بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان تیم را اصلاح می‌کنیم.

منصوریان با اشاره به تغییرات تیمش گفت: دست ما برای تغییر تیم در نیم فصل دوم باز است. امکاناتی که دنبالش بودم را ذوب آهن ایران و سپاهان در مجموعه‌های خود دارند. بستر باری کار کردن در این دو باشگاه فراهم است. با جوانان و بازیکنان با تجربه که خودشان را وقف تیم می‌کنند، شرایطمان بهتر می‌شود.

سرمربی ذوب آهن درباره هدف گذاری خودش در کوتاه مدت گفت: در بازی بعد با تمام وجود برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. خودمان وضعیت تیم را می‌دانستیم. نباید تیم به اتفاقات بد عادت کند. هدف‌گذاری ما پلکانی است. باید جدول را ببینیم و در نیم فصل دوم در هر بازی همانند جام حذفی به میدان برویم. نگاه‌مان به صورت پلکانی است. ذوب‌آهن چند سال قبل هم با آقای گل محمدی در نیم فصل نخست بد بود و در نیم فصل دوم رشد کرد. هدف‌گذاری ما منطقی است و رویاپردازی نمی‌کنیم. بازی به بازی سه امتیازها را جذب خواهیم کرد.

او ادامه داد: از هفته ۲۶ تا ۳۰ لیگ‌برتر شرایط مسابقات مشخص می‌شود تیم‌ها شرایط خود را می‌دانند. در آسیا هم باید در پلی‌آف موفق باشیم. شان ذوب آهن بالاتر از این است و باید هر هفته تمرکزمان را روی نقاط بهتر جدول منعطف کنیم.

منصوریان درباره لزوم جذب یک مهاجم تمام‌کننده در این تیم و نقاط ضعف ذوب‌آهن گفت: ما بازیکن بزرگ داریم. در داخل تیم قاسم‌ حدادی‌فر را داریم که قبل از مصدومیت در حد استانداردهای آسیا بود. او یک ابزار خیلی خوب برای ما است. مجموعه تیم ما خیلی خوب است. بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. بازیکنان ما خیلی مظلوم هستند. باید جسارت و زیاده‌خواهی را افزایش دهیم. قطعا در چند پست نیاز به بازیکن داریم. به لطف خداوند شکل مناسب را به تیم می‌دهیم. بازیکنان تیم مکمل خوبی خواهند بود و بعد از چند سال کلیدی می‌شوند. با این بازیکنان الان نمی‌توان جلو رفت. خیلی دوست داشتم با مدیرعامل ذوب‌آهن کار کنم. او تمام حواشی را پوشش می‌دهد و سرمربیان کار خود را می‌کنند. وقتی آذری به من پیشنهاد داد، از بین دو، سه باشگاه با آرامش ذوب‌آهن انتخاب کردم. شانسی را در این مجموعه برای خودم قائل بودم. از هیات مدیره ممنونم که به من اعتماد کردند.

منصوریان درباره عملکرد داور مسابقه گفت: آقای سیدعلی فوق‌العاده خوب بود. هم او و هم هفته گذشته داور بازی با فولاد خوب بود. داوری پوست اندازی کرده است. در این فشار جمعیت و کادرفنی پرسولیس، با استانداردهای آسیا داوری کردند. تیم داوری خوب بود. ما باختیم که این حرف را می‌زنم. داوری تغییر کرده است و یکی از دلایل اصلی امیدوار علیرضا فغانی به جامعه داوری است. اعتراض‌ها هم طبیعی است. می‌خواهیم جریان بازی را به نفع خودمان بچرخانیم. اگر اجازه دهند سوت را از داور می‌گیریم و خودمان سوت می‌زنیم.

او درباره ادی هرناندز گفت: شما در تمرینات ما نیستید که عملکرد بازیکنان را ببینید. او شروع خوبی داشت ولی افت محسوسی در این هفته‌ها داشته است. اگر می‌توانست کمک کند، حتما جای خدادادی که جوان است وارد زمین می‌شد.

سرمربی ذوب آهن درباره بازگشت مرتضی تبریزی به این تیم گفت: من چیزی نشنیدم و خبری هم ندارم. مرتضی قبل از من بازیکن ذوب آهن بود. اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد، این کار را به مدیرعامل تیم سپردم. او جزو مدیران کاملا ورزشی است.

منصوریان درباره نبود آرامش در تیم ملی و شکایت بازیکنان از پرداخت نشدن مطالبات‌شان گفت: من درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. تیم ملی شانس خوبی برای این دوره دارد. نباید این فرصت را از دست بدهیم. تیم ملی یک یا علی می‌خواهد تا موفق شود. ما در جام جهانی هم برخلاف خیلی از دوستان که می‌گویند تیم ملی باید یک مدل خاص را بازی کند، خوب بازی کرد. من هم در جلوی تلویزیون حرف می‌زنم. باید بدانید که مقابل اسپانیا، بوستکس فقط دو اشتباه می‌کند و قطعا شانس کمی مقابل این تیم‌ها داریم. همه باید تیم ملی را کمک کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیانوری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
منصوریان که مربی نیست بخواهد برای برانکو شاخ بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار