PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: اصلی‌ترین دربی ما رویارویی با استقلال است، بعد دیدار با سپاهان و تراکتورسازی.
کیهان ورزشی-

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی مقابل ذوب آهن، گفت: برد بسیار مهمی بود. همه پیروزی‌ها مهم هستند. با همین بردها شخصیت‌ برندگی و اعتماد به نفس افزایش پیدا می‌کند.

* پیروزی مهمی قبل از بازی با سپاهان بود

وی افزود: جایگاه فعلی نشان‌ دهنده قدرت اصلی ذوب آهن نیست. قطعا علیرضا منصوریان این تیم را بالا می‌آورد. در همین بازی مشخص شد آنها چقدر نسبت به مسابقه قبلی خود پیشرفت داشتند. ذوب آهن همیشه برای ما حریف سر سختی بوده و این برد مهمی قبل از بازی با سپاهان بود. مشخص است که بچه‌های من یک مقدار هستند. آنها هر چهار پنج روز یکبار بازی با مشکلاتی که دارند بازی می‌کنند. به بازیکنانم‌ بابت همه نتایجی که کسب کردند تبریک می‌گویم. بعد از فینال لیگ قهرمانان 4 بازی کردیم که در مجموع 3 برد و یک تساوی به دست آوردیم. در شرایطی که از لحاظ روحی و جسمی تیم تخلیه شده بود، اتفاق بزرگی را رقم زدیم.
* اصلی‌ترین دربی ما بازی با استقلال است

وی در مورد بازی با سپاهان که به نوعی فینال لیگ و از اصلی‌ترین مسابقات پرسپولیس در فصل جاری است، گفت:‌ نمی‌توان گفت اصلی‌ترین دربی ما بلکه این بازی یکی از مهمترین‌ دربی‌های پرسپولیس است. بازی با استقلال بزرگترین دربی ما است. بعد در دومین دربی با تراکتورسازی بازی کردیم و سومین دربی هم بازی با سپاهان است. بعد از بازی مقابل سپاهان در این مورد صحبت زیاد خواهد شد. طبیعی است که این بازی برای هر دو تیم خیلی مهم است.

* در شرایط سخت‌تر از سایر تیم‌ها برایمان بازی می‌گذارند

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه اظهار نظر او مبنی بر اینکه دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود یک موج منفی در فضای مجازی به راه انداخته که انگار این اراده وجود دارد، گفت: من تمام اتفاقاتی که رخ می‌دهد را می‌بینم و آن این است که کار را به حداکثر سختی می‌رسانند تا پرسپولیس قهرمان نشود. از مسئله داوری گرفته تا اجبار ما به بازی در تاریخ فیفادی از این قبیل اقدامات است. ما از اینکه هر 4-5 روز یکبار بازی کنیم ناراحت نیستیم. به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و فینال این مسابقات این شرایط پیش آمده و این مشکل ما است اما واقعیت این است که در شرایط سخت‌تر از تیم‌های دیگر برایمان بازی می‌گذارند.
* همه چیز از حد و مرز خود گذشته است

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده قصد شکایت از داوری‌ها را دارد، گفت: موافق این مسئله هستم چرا که همه چیز از حد و مرز خود گذشته است. ما فقط احترام می‌خواهیم. احترام به معنی فیرپلی است. هیچ کمکی نمی‌خواهیم اما می‌بینید که با ما چه می‌کنند.

* با تبلیغات دوست نداشتند کسی جز مسی و رونالدو بهترین شود

وی در مورد انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن جهان، ‌‌اظهار داشت: از این مسئله خوشحال هستم و به عنوان مربی سابق مودریچ از این بابت افتخار می‌کنم که در بخشی از زندگی ورزشی او تاثیرگذار بودم. به عنوان یک کروات خوشحال هستم. این مسئله برای فوتبال مهم است که چنین بازیکنانی این مقام‌ها را کسب می‌کنند. اینیستا‌ و ژاوی یک زمان می‌توانستند بهترین بازیکن جهان شوند اما این اتفاق نیفتاد.نکته مهم کاندید بودن مودریچ در هر سه مراسم بهترین‌ها است. برای این افتخار باید کار و تلاش زیاد و زندگی 24 ساله با فوتبال داشت. مودریچ در 32 سالگی این افختار را بدون تبلیغات و فقط با تلاش زیاد در زمین فوتبال کسب کرد، برخلاف مسی و رونالدو که با آخرین حد بی معرفتی با دستکاری زیاد طاقت این را نداشتند که ببینند یک نفر دیگر توانسته این عنوان را کسب کند. انگار فوتبال دنیا فقط دور آنها می‌چرخد.

*افتخار می‌کنم بازیکنانم همه جا بهترین می‌شوند

برانکو در مورد انتخاب بشار رسن به عنوان بهترین بازی عراق گفت: از این مسئله به خودم افتخار می‌کنم که بازیکنانم بهترین فوتبالیست‌ها می‌شوند. لوکا مودریچ در دنیا، بشار رسن در عراق، سید جلال در ایران در ایران و علیرضا بیرانوند در آسیا بهترین بازیکنان می‌شوند‌. این افتخار بزرگی برای من است که با آنها کار می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا در نیم فصل تعطیلات دارند، گفت: بله تعطیلات به اندازه کافی داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار