PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال از برخی اتفاقات روزهای اخیر دلخور هستند و می خواهند در اولین فرصت با امیر حسین فتحی به گفت و گو بپردازند.
کیهان ورزشی-

از روزی که کمیته فنی باشگاه استقلال تهران شکل گرفت تلاش مدیران این مجموعه بر این بود که وینفرد شفر به این کمیته اعتماد کند و این ذهنیت که آنها قصد سرنگونی او را دارند محو شود.

گرچه اعضای کمیته فنی نیز در این مسیر حرکت کردند و همواره تاکید داشته اند که قصدشان کمک به شفر است اما برخی اتفاقات طی روزهای اخیر دلخوری هایی را به همراه داشته است که فقط فتحی می تواند این موارد را حل و فصل کند.

عقد قرارداد با یک بازیکن جوان به نام کریمی که چند روز قبل اتفاق افتاد، موضوعی بود که اعضای کمیته فنی از آن بی اطلاع بودند و حتی پرویز مظلومی روز گذشته از گفت و  گو با خبرنگار مدال اعلام کرد که می دانسته چنین بازیکنی دو ماه است با تیم تمرین می کند اما عقد قرارداد با او اطلاعی نداشته و بعد از رسانه ای شدن خبر مطلع شده است.

دیگر اعضای کمیته فنی نیز از این موضوع گلایه داشته اند اما نمی خواهند آن را رسانه ای کنند و از سویی بر این نظرند شاید چون کریمی از هفته ها قبل و حتی قبل از شکل گیری کمیته فنی در تمرینات استقلال حاضر بوده و شفر او را مورد پسند قرار داده دیگر بحث آن در کمیته فنی مطرح نشده است.

اما این پایان داستان نبود و در حالی که اعضای کمیته فنی طی هفته های اخیر بارها اعلام کرده اند که شفر نامی از دستیار مورد نظر خود نبرده و آنان(اعضای کمیته فنی) منتظر هستند تا مدیران باشگاه طی روزدهای آینده نام گزینه مورد نظر شفر برای دستیاری را به کمیته فنی ارائه دهند امروز نصرالله عبداللهی مشاور ارشد مدیریت باشگاه نام گزینه مورد نظر شفر را اعلام کرد تا این موضوع نیز سوالاتی را به همراه داشته و فلسفه وجودی کمیته فنی را زیر سوال ببر.

با تمام این تفاسیر اعضای کمیته فنی منتظر بازگشت فتحی از سفر هستند تا درباره این موضوعات با او گفت گو کنند اما دو تن از اعضای این کمیته اعلام کرده اند اگر احساس کنند حضورشان در این کمیته اثرگذار نیست کناره گیری خواهند کرد.

برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار