PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
واسمر، مدیر مسابقات فدراسیون جهانی والیبال می گوید که دو شهر ارومیه و اردبیل می توانند میزبان لیگ ملت های والیبال باشند.
کیهان ورزشی- 

کریستین واسمر مدیر مسابقات فدراسیون جهانی بعد از بازدید از امکانات دو شهر ارومیه و اردبیل گفت: بعد از بازدید کوتاهی که از 2 سالن داشتم می توانم بگویم این 2 سالن قابلیت برگزاری مسابقات را دارند. البته نکاتی را به عنوان پیشنهاد ارائه و همچنین درباره قسمت بازاریابی نکاتی را مطرح کردم که باید بهتر اجرا شود. به طور کلی اما وضعیت این دو شهر مناسب است.

وی در ادامه صحبت های خود بعد از بازدید از شهر اردبیل درباره زمان مشخص شدن نظر نهایی فدراسیون جهانی، اضافه کرد: این بازیدیدها به صورت مرحله ای است و ارتباط خودم را با فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی حفظ می کنم. پیشنهادات را منتقل می کنم اما زمان دقیق مشخص شدن نظر نهایی مشخص نیست.

واسمر درباره امکانات دو سالن الغدیر و حسین رضا زاده خاطر نشان کرد: هر دو سالن خیلی خوب هستند. اکنون که من داخل استادیوم هستم، با اینکه سالن خالی است اما تصور می کنم پر شدن این ورزشگاه بسیار هیجان انگیز خواهد بود. تماشاگران نیز مطمئنا لذت خواهند برد.

مدیر مسابقات فدراسیون جهانی در پایان صحبت های خود درباره والیبال ایران بیان کرد: در دوم مسابقات قهرمانی جهان در صوفیه تیم ملی ایران را دیدم. برای تیم ایران آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم سال آینده به مرحله بعدی صعود کنند.

برچسب ها: وایبال ، واسمر ، اردبیل ، ارومیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار