PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
در نشست امروز وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد که مسعود سلطانی‌فر نامه ادامه فعالیت مهدی تاج را از نهادهای مروبطه دریافت کند تا مشکل حق امضای وی حل شود.
کیهان ورزشی- 

نشست مهدی تاج و مسعود سلطانیفر امروز در شرایطی برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر در محل کار خود حاضر نشده و همین موضوع شایعات فراوانی را ایجاد کرده بود. در نهایت هم بعد از نشست صبح امروز مقرر شد تاج ابتدا به کمپ تیمهای ملی رفته و سپس در فدراسیون فوتبال حاضر شود.

اما محور صحبتهای وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در نشست امروز در مورد نامه مهم فعالیت رئیس فدراسیون با ماده 60 قانون بازنشستگی بود. در این جلسه تاج و سلطانیفر در زمینه اینکه به فوتبال ایران خدشه وارد نشود صحبت کردند و در نهایت هم وزیر ورزش و جوانان وعده کرد پیگیر نامه ادامه فعالیت تاج در فدراسیون فوتبال شود.

در جلسه امروز وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج اعلام کرد که تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه گذشته در محل کار خود حاضر شده تا کاملا قانون را اجرا کرده باشد و عدم حضور وی در روزهای اخیر در فدراسیون فوتبال به دلیل موانع قانونی و همچنین نداشتن حق امضا بوده است که حل این موضوع با موافقت وزیر ورزش در دستور کار قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار