PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهم از آقای سبحانی تشکر کنم، روزی من از ایشان انتقاد کردم اما امسال با صحبتی که با آقای قلعه‌نویی کرده و شخصاً از ایشان خواست که به اصفهان اضافه شود کمک بزرگی به این تیم کردند.


کیهان ورزشی-


محرم نویدکیا در حاشیه مصاف حساس سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران سپاهان ممنون هستم، اگر انسان کاری کرده باشد از یاد مردم نمی‌رود.

وی افزود: امیدوارم سپاهان به همین روند ادامه دهد، روز به روز بهتر شده و سال‌های سال قهرمان شده و مردم اصفهان نیز شاد شوند.

نویدکیا درباره وضعیت سپاهان در لیگ برتر گفت: سپاهان در 3 سال گذشته شرایط بدی داشت اما امسال با حضور آقای قلعه‌نویی و جذب چند بازیکن خوب به شرایط ایده‌آل برگشته است.


وی افزود: می‌خواهم از آقای سبحانی تشکر کنم، روزی من از ایشان انتقاد کردم اما امسال با صحبتی که با آقای قلعه‌نویی کرده و شخصا از ایشان خواست که به اصفهان اضافه شود کمک بزرگی به این تیم کردند.

وی ادامه داد: همچنین بودجه نسبتاً معمولی در اختیارش گذاشتند تا تیم را آماده کند، معتقدم باید بابت این تیم از دکتر سبحانی و امیر قلعه‌نویی تشکر کنیم.

کاپیتان سابق سپاهان گفت: شرایط تیم خوب است و روز به روز در حال جلو رفتن است، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، امیدوارم شرایطی فراهم شود که نفراتی که در نیم فصل قرار است اضافه شوند نیز به تیم بپیوندند.

برچسب ها: محرم نویدکیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار