PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
کیهان ورزشی-
مهدی کیانی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار سختی بود. ما به دنبال کسب پیروزی بودیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر گل هم به ثمر رساندیم اما بعد از گل عقب رفتیم. عقب رفتن تیم کار پرسپولیس را راحت کرد، در صحنه پنالتی هم باید بگویم با وجود احترامی که برای علیرضا فغانی قائل هستم قبل از پنالتی یک خطا روی بازیکن ما رخ داد. می‌توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، ما مقابل تیم بزرگی بازی کردیم. تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد. می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم اما شرمنده هواداران شدیم. ان‌شاءالله در دیدارهای بعدی جبران می‌کنیم.

سیاوش یزدانی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در مورد داوری فغانی باید یک چیزی بگویم اینکه مدل قضاوت فغانی با سایر داوران لیگ برتری فرق می‌کند. آقای فغانی اینجا لیگ برتر است نمی‌دانیم خودمان را با قضاوت فغانی تطبیق بدهیم یا سایر دیگران، خطایی را که فغانی می‌گیرد دیگران نمی‌گیرد قبل از پنالتی هم بازیکن پرسپولیس مرتکب خطا شد انگار می‌خواستند بازی یک بر یک تمام شود.

ساسان انصاری بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی درگیرانه‌ای بود دو تیم به خوبی همدیگر را آنالیز کرده بودند. شرایط مسابقه‌ به گونه‌ای رقم خورد که اتفاقات سرنوشت بازی را رقم زد ما روی اتفاق گل خوبی زدیم و پرسپولیس هم روی پنالتی گل خوبی زد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار