PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:اگر پنجره پرسپولیس به خاطر اشتباه مدیرانش بسته شده هزار پنجره برای این تیم در فوتبال ایران باز کرده‌اند.
کیهان ورزشی-

امیر قلعهنویی بعد از کسب یک امتیاز تیمش مقابل پرسپولیس گفت: یک عذرخواهی به رسانهها بدهکار هستم چون 15 ساعت گذشته و شاید اگر در نشست شرکت میکردم حرفهای احساسی میزدم که باعث ناراحتی مردم میشد. یک پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس بسته شده و آن هم اشتباهات مدیران بوده ولی این دلیل نمیشود که همه پنجرهها برای این تیم باز شود. خبیری کیست که در این فوتبال آمده و صحبت میکند؟ مثل معاونی که به استقلال آمد و با روابط فامیلیاش پدر استقلال را در آورد! این آقایان به خود اجازه میدهند به باشگاه مردمی سپاهان توهین کنند و از هفته قبل برای این بازی برنامهریزی کنند. آنها آمده‌اند تا کارهایی انجام دهند که در شان این فوتبال نیست

سرمربی سپاهان تاکید کرد: صحبت بعد من در مورد فغانی است، این آقا شده قلدرخان فوتبال ایران! آقای فغانی عزیز شما که با من مشکل داری چرا به سپاهان ضربه میزنی؟ این دلیل نمیشود چون به جام جهانی و المپیک رفته هر چیزی دلش میخواهد بگوید

وی ادامه داد: فغانی بالای 20 بازی برای سپاهان اشتباه سوت زده است. او مغرورانه سوت میزند و رفتار میکند. اگر یک داور اشتباهات او را میکرد 4 سال محرومش میکردند.آقای فغانی معرفت داشته باش و بگو برای تیمهای قلعه نویی سوت نمیزنم! قبلا هم برای تراکتورسازی این کارها را کرده بود. شما ببینید شب گذشته در سپاهان چه اتفاقاتی رخ داده است. شاید الان به من حمله شود ولی ما بیشترین ضرر را از داوری دیدهایم.

قلعهنویی ادامه داد: مرد است و حرفش. من قبول دارم جایی هم به سود ما صحنههای داوری رقم خورده است. من در آنتن زنده این حرف را میزنم. آقایان باشگاه پرسپولیس قبول دارید در برنامه 90 کارشناسی شود و هر تیمی که به اشتباه سود کرده امتیازاتش کم شود؟ من قبول میکنم. نساجی، سپاهان و ذوبآهن بیشترین ضرر را کردهاند ولی این آقایان سود کردهاند. در بازی با نساجی هم مطمئنم وولیسیانی روی بازیکن ما پنالتی کرد ولی در کل کسی جرات نمیکند به این داور حرف بزند؟

وی تاکید کرد: از شب گذشته 1000 اس ام اس ناموسی در صفحه من دادند که چرا با شجاع حرف زدی! من که جو را آرام کردم! این تبعیضها درست نیست. در کل فوتبال ایران زاویهای گرفته شده که اصلا درست نیست. فلانی را میآوردند چون فامیل فلان وزیر است. آقایانی که در استقلال بودند کجا هستند؟ از کجا آمدند؟ 

قلعهنویی ادامه داد: ما ۱۵ تیم برای یک جام بازی میکنیم و پرسپولیس هم برای یک جام. آقایان ۱۳ بازیکن با کیفیت دارند. هیچکس از تراکتورسازی که آن همه بازیکن از دست داد و آن همه بلا سرش آوردند حرف نمیزند.

وی در خصوص اینکه سپاهان شکایت میکند یا خیر گفت: مگر صدای ما به جایی میرسد؟ من 40 سال است در فوتبال هستم، اصلا به پنالتی کاری ندارم. صحنهای که کی روش اخراج شد را به مردم نشان بدهید. فغانی دنبال این بود که کیروش را اخراج کند که بازیکن ما در آن 5 دقیقه آخر فشار از روی هوا به تیم پرسپولیس نیاوریم. من در این فوتبال بزرگ شدهام و همه قوانین را بلد هستم. اگر یک پرسپولیسی در آن صحنه بگوید کیروش خطا کرد، هر چه آقایان بگویند من قبول میکنم.

سرمربی سپاهان در خصوص بازی آخری تیمش گفت: این سختترین بازی ما است، با این ناعدالتی و داوریها که جلو میرویم باید بگویم قطار ما راه افتاده و آقایان سنگهایشان شروع شده است.

برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار