PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر به هر شهری که می‌رویم برخورد بدی با ما می‌شود که سازمان لیگ باید جلوی این مسائل را بگیرد.
کیهان ورزشی- 

سید جلال حسینی درباره تساوی دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و همه تلاش کردند. موقعیتهای خوبی هم داشتیم که میتوانستیم بهتر استفاده کنیم اما ۳ امتیاز را از دست دادیم.

وی درباره حاشیههایی که در هفتههای اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده است، گفت: متأسفانه هر جا که میرویم اذیت شدیم و برخورد بدی با ما میشود. سازمان لیگ باید جلوی این مسائل را بگیرد. هواداران ما در فینال آسیا نشان دادند چه فرهنگ بالایی دارند اما ما به هر شهری که میرویم برخورد بدی با ما میشود. بازیکنان حرفی نمیزنند و تنها داخل زمین بازیشان را انجام میدهند. ما سکوت میکنیم اما باشگاه باید از حق بازیکنان دفاع کند و اجازه ندهد این رویه ادامه داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در باره تقدیری که روز گذشته از وی در اصفهان شد، گفت: هر چه داریم از هواداران است. وقتی هم تیم ملی بودم برای سربلندی ایران کار کردم. از روزی هم که خداحافظی کردم، هواداران برای من سنگ تمام گذاشتند. سه سال خوب را در سپاهان داشتم و از تابش و قلعهنویی بابت دیروز تشکر میکنم.

حسینی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت میکرد درباره انتقاداتی که در قلعهنویی در مورد قضاوت فغانی داشت، گفت: در صحنهای که گل سپاهان به ثمر رسید، کیروش به صورت من کوبید. قبل از اینکه منشا مدافع سپاهان را هُل بدهد، بازیکن آنها مصلح را هُل میداد و با کمال درگیر بودند. کارشناسان داوری تنها بر اساس صحنههایی که در فضای مجازی میبینند حرف میزنند.

وی تصریح کرد: وقتی دو تیم مدعی با هم بازی میکنند بیشترین درگیریها در ضربات ایستگاهی به وجود میآید، اما کارشناسان با بیان این مسائل جو را برای تیمها و داوری متشنج میکنند. فغانی جزء ۴ داور برتر دنیاست. قلعهنویی را دوست دارم چون تنها کسی بود که در تیم ملی به من بازی داد، اما فقط فغانی میتوانست این بازی را سوت بزند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار