PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:گرفتن یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی ارزشمند بود.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال اظهار داشت:تشکر می‌کنم از هواداران که از راه دور آمدند و تیم ما را تشویق کردند و شهرداری هم خیلی کمک کرد.موقعیت های زیادی برای هر دو تیم ایجاد نشد و هر دوتیم روی دفاع متمرکز بودند و فضایی به حریف برای تهاجم نمی‌دادند.گرفتن یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی ارزشمند بود.

*حساسیت بازی بالا بود

وی‌ ادامه داد: حساسیت بازی بالا بود. استقلال در سه بازی گذشته اش پیروز شده بود و همه فکر می‌کردند این بازی جذاب شود اما حساسیت زیاد مسابقه و تمرکز دفاعی بالای دو تیم این شرایط را رقم زد.

*خلعتبری مغز متفکر تیم ما و دوست داشتنی است

وی در مورد ناراحتی خلعتبری بعد از تعویض اظهار داشت: محمدرضا دوست دارد تا آخر بازی حضور داشته باشد و به تیم بیشتر کمک کند. این حس او را درک می‌کنم، او شاید از خودش ناراحت بوده که دوست داشته بیشتر به تیم کمک کند. خلعتبری مغز متفکر تیم ما و دوست داشتنی است.

* بیشتر وضعیت تیم‌ها دفاعی بود
به گزارش فارس، گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آن طور که فکر می‌کردیم یک بازی جذاب و پرگل باشد، نبود. فکر می‌کنم بیشتر وضعیت تیم‌ها دفاعی بود و گل نخوردن مهم بود. به نظرم این مسئله باعث شد موقعیت زیادی به دست نیاید. یک امتیاز هم نتیجه خوبی است.

*  با همه مشکلات کار بزرگی کردیم
وی افزود: بچه‌ها امروز خیلی زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند. از نتیجه‌ای که گرفتیم راضی هستم اما از جذابیت بازی آن طور که فکر می‌کردیم نبود و راضی نیستم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. به خاطر نیم‌فصل سختی که داشتیم 31 امتیاز کسب کردیم. با همه مشکلات کار بزرگی کردیم. امکانات کم است اما از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم که امروز هواداران با حضورشان دلگرمی دادند و حمایت خوبی داشتند.

* برای نیم‌فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم

وی در مورد اینکه برنامه‌اش برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم چیست، گفت: عملکرد بازیکنان ما در نیم‌فصل اول خیلی خوب بود البته برای نیم‌فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم. این بستگی به بودجه باشگاه دارد که با چه کیفیتی بازیکن جذب کنیم، اگر بودجه باشد بازیکن اضافه می‌کنیم، فعلا نیازی به بازیکن خاصی نداریم. باید بررسی کنیم در چه پستی نیازمند به بازیکن هستیم.

* هنوز معلوم نیست چه زمانی پدیده به بخش خصوصی واگذار شود

گل محمدی در مورد اینکه پدیده نسبت به ۴ سال قبل روند بسیار خوبی پیدا کرده و جزو تیم‌های مدعی است گفت:‌این نتایج حاصل زحمات تمام مجموعه است. بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند کار بزرگی کردند. آنها انگیزه زیادی داشتند تا پیشرفت کنند و در سطح تیم ملی خودشان را نشان بدهند.اینکه در نیم‌فصل دوم چه شرایطی داشته باشیم و چه چیزی در انتظار ماست را نمی‌دانم. به هر حال قرار است این تیم به بخش خصوصی واگذار شود، اما چه زمانی این اتفاق می‌افتد، هنوز مشخص نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار