PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل نفت آبادان تیم هفته قوی نبودیم و راحت گل خوردیم.


کیهان ورزشی-


در ادامه چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت آبادان و سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تیم صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

علی دایی سرمربی تیم سایپا گفت: بازی خیلی سختی بود و از اول پیش بینی می کردیم و همین مورد را به بچه‌ها گفته بودیم. متاسفانه ما آن تیم هفته قبل نبودیم و به راحتی گل های بدی خوردیم.

وی در ادامه گفت: مطمئنا تیم ما نیاز به قوی شدن دارد. ما چند مصدوم داریم و از بازیکنان جوانان استفاده می کنیم. بازیکن جوان هم تا بیاید با شرایط لیگ آشنا شود ما سختی می کشیم. 

دایی در ادامه صحبت‌های خود گفت: مطمئناً در نیم‌فصل سعی می‌کنیم در جایی که ضعف داریم با نفراتی که ان‌شاءالله می‌گیریم و بازیکنان به ما کمک کنند تا تیم خیلی خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که تیم شما در بین چهار تیم مرحله پایانی جام حذفی قرار دارد آیا موافق هستید بازی در خرمشهر برگزار شود، گفت: مطمئناً از حالا باید زمین خرمشهر را درست و آماده کرد بازی فینال ما به مشکل برنمی‌خوریم. اگر امکانات درست باشد می‌توانیم بازی خوبی داشته باشیم. متأسفانه بازی فینال را می‌آورند چند روز قبل زمین را درست کنند و رنگ کنند نباید از این اتفاقات رخ دهد. باید به احترام خرمشهر یک بازی خیلی خوب از تمام جهات هم سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری مهیا شود تا تیم‌ها بتوانند خوب بازی کنند. به نظر من ما مدیون خرمشهر و آبادان هستیم ما مدیون همه شهرهای مرزی هستیم. در جنگ مقاومت کردند به نظر من مردم این شهر لیاقت‌شان خیلی بیشتر از اینها  است ما باید بهترین‌ها را برای نقاط مرزی مهیا کنیم.چون همیشه اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد آنها هستند که در خط مقدم هستند. به نظر من این مردم قابل احترام و ستودنی هستند باید بهترین امکانات را داشته باشند.

دایی در پاسخ به این سؤال که نظر شما از جایگاه نهایی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چیست، گفت: من آرزو می‌کنم تیم ملی به فینال راه پیدا کند. تیم‌های خیلی سختی را پیش‌رو داریم، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، عربستان و امارات تیم‌های خوبی هستند که ما شرایط‌مان سخت است اما تیم‌ ما به نظرم بهترین آسیا است و می‌تواند ان‌شاءالله قهرمان جام ملت‌ها شود.

برچسب ها: علی دایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار