PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: لقب زنبورها را برای تیم خود بیشتر دوست دارم چون به حریفان نیش می‌زنیم.
کیهان ورزشی-

مهدی تارتار بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود مقابل پرسپولیس که به فینال آسیا رسیده بود بازی سختی داشتیم تعدادی از بازیکنان ما تجربه بازی را نداشتند و ۲-۳ بازیکن ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند.

*چمن آزادی مثل گذشته نیست

زمین چمن آزادی هم مثل گذشته نیست و کیفیت بالایی ندارد و ما خوب نبودیم که ۳ بریک باختیم و مسئولیت این باخت با من است.

* 10 نفره از پرسپولیس گل خوردیم

تارتار ادامه داد: قصد داشتیم در ۱۵ دقیقه اول تیم حریف را کنترل کنیم و در نیمه دوم زمانی که ۱۰ نفره بودیم گل دوم را خوردیم. بعد هم گل سوم را دریافت کردیم. بازیکن ما بین نیمه نگفت مصدوم است و با شروع نیمه دوم مجبور شدیم ۱۰ نفره باشیم و گل دوم را خوردیم.

* بودجه ما با تیم‌هایی که سهمیه آسیایی می خواهند قابل قیاس نیست
سرمربی پارس در مورد اینکه انتظارش از تیمش چیست گفت: از خودمان توقع داریم با توجه به بازی های سال گذشته و امسال تلاش می کنیم بالاتر برویم. بودجه ما با تیم هایی که برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شدن قابل قیاس نیست.

* بازیکنان باغ دریافت حقوق روحیه گرفتند
وی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان پارس جنوبی گفت: باید از رضائیان مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل منطقه ویژه پارس تشکر کنم که بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و بازیکنان با روحیه ای بهتر به کارشان ادامه بدهند.

* از هواداران پارس جنوبی جم عذرخواهی می کنم
تارتار خطاب به هواداران تیمش گفت: خیلی سخت است که هواداران ما به تهران وهمه شهرها می آیند و همیشه ما را حمایت می کنند. از آنها عذرخواهی می کنم نتوانستیم امروز خوشحالشان کنیم.

*لقب زنبورها را برای پارس دوست دارم
وی در مورد لقب پارس جنوبی گفت: لقب زنبور های جنوب را بیشتر دوست دارم زیرا به تیم های بزرگ نیش می زنیم.

*قبل از گل اول پرسپولیس را کنترل کرده بودیم

تارتار در نشست خبری هم گفت: بازی به گونه ای بود که قبل از دریافت گل اول خوب عمل کردیم و پرسپولیس را تحت کنترل خودمان در آوردیم و بازی پایاپای بود و بعد از دریافت گل اول از نظر روحی دچار افت شدیم.

* برخی بازیکنان ما تجربه لازم را مقابل پرسپولیسی‌ها نداشتند

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم مدتی ۱۰ نفره شدیم و گل دوم را خوردیم و تمرکز و نظم تیمی مان را از دست دادیم و مسئولیت این باخت با من است به پرسپولیسی ها تبریک می‌گویم. تیمی مثل ما تجربه بالایی ندارد و بازی مقابل پرسپولیس سخت است. چند مرتبه بازیکنان ما سرخوردند و تجربه لازم را نداشتند. ضمن اینکه نمی دانم چه شده که چمن ورزشگاه آزادی کیفیت قبل را ندارد و پرسپولیس و استقلال به این زمین ملی نیاز دارند.

* برای سیف‌اللهی در نیمه دوم برنامه داشتیم

سرمربی پارس جنوبی در مورد ملاقات میثم تیموری بازیکن استقلال و همچنین چرا سیف اللهی از ابتدا در ترکیب تیم نبود گفت: ما در مورد این بازیکن نمی توانم صحبت کنم. او بازیکن استقلال است اتفاقی تیموری را دیدیم که قصد استفاده از استخر داشت.سیف اللهی برنامه داشتیم و می خواستیم از سرعت سیف الهی و ضد حمله استفاده کنیم که با خوردن گل تمام برنامه هایمان بهم خورد.

* روح‌اللهی از ما رضایت نامه نخواسته است
تارتار در مورد اینکه روح اللهی درخواست رضایت نامه داده گفت: رضایت نخواسته او بازیکن ماست و اگر باشگاه نیاز دارد می تواند به ما اعلام کند.

* جذب بازیکن در نیم فصل سخت است
سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه برای نیم فصل دوم چه برنامه ‌هایی دارید گفت: کمبودهایی در پست های مختلف داریم با همکاران مان می نشینیم و بررسی می کنیم اما جذب بازیکن دلخواه در نیم فصل سخت است و با توجه به بودجه مان بازیکن ها را جذب خواهیم کرد.


وی در مورد اینکه نیم فصل اول حمایت شدید یا نه گفت: از سال گذشته سختی زیاد کشیدیم و نیم فصل اول هم ان سختی ها ادامه داشت اما با حضور مهندس موسوی مشکلات ما مرتفع شد و درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و باید از مدیرعامل باشگاه و نماینده مجلس مان هم تشکر کنم. امیدوارم مسئولان استانی به فکر این تیم باشند زیرا حیف است که به دلیل حمایت نکردن این تیم ضربه بخورد از همه کسانی که از تیم حمایت می کنند تشکر می کنیم.
تارتار درمورد داوری هایی که گفته می شود به سود پرسپولیس است گفت: من به شخصه این را قبول ندارم دیروز هم گفتم داوری ما پاک است شاید در گذشته من خیلی ایراد می گرفتم می دانستم در بدنه داوری مان چیزی هست و سربسته می گویم! البته در حال حاضر داوران ما خوب هستند و همه پاک هستند. از تاج رئیس فدراسیون می خواهم که سیستم کمک داور ویدئویی را راه اندازی کنند خیلی تاثیر دارد. شبانه روزی همه کار می کنند و تیم ها زحمت می کشند اما با حضور داور ویدئویی اشتباه ها به حداقل می رسد.

برچسب ها: مهدی تارتار
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار