PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
کیهان ورزشی-


در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به نفع سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید.

محمدامین اسدی بازیکن تیم پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را امروز داشتیم ان‌شاءالله نیم‌فصل دوم بهتر شویم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: من همه تلاشم را در تمرینات می‌کنم برانکو اگر به من بازی دهد قطعاً با تمام تلاش می‌روم و بازی می‌کنم.

بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از تیم امید به خاطر برخی حاشیه‌ها خط خورده‌ای نظر شما در این مورد چیست، گفت: به هر حال هر بازیکنی اشتباه می‌کند. هر بازیکنی دوست دارد لباس تیم ملی را برتن کند. اگر به تیم ملی دعوت شوم حتماً جبران خواهم کرد.


شجاع خلیل‌زاده پس از برتری پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی در مورد اینکه استقلالی‌ها روز گذشته علیه پرسپولیس صحبت کرده‌اند، گفت:‌ از آنها می‌خواهم که سرشان در کار خودشان باشد. بالای جدول هستیم یا پایین جدول به آنها ارتباطی ندارد باید خودتان را در زمین نشان دهید.همیشه همین بوده داوری یک روز به ضررتان است و یک روز به سودتان،‌ما در زمین فوتبال جواب می‌دهیم.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: بله، پرسپولیس با کمک وزارت ورزش 10 بازیکن جذب کرده و 20، 30 درصد قراردادهایش را گرفته است!‌ اما مثل تیم‌های دیگر 50 درصد را 2 میلیارد نگرفتیم.

خلیل‌زاده تأکید کرد: فقط به خاطر هواداران‌مان بازی می‌کنیم و از آنها می‌خواهم کاری به تیم ما نداشته باشند.

وی در مورد اینکه کی‌روش هم قبل از بازی‌های مهم پرسپولیس بیانیه صادر می‌کند،‌گفت:‌از او هم می‌خواهم خودش را درگیر پرسپولیس نکند و سرش به کار خودش باشد.


امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت: عادل فردوسی‌پور که همه بازی‌ها را کارشناسی می‌کند علناً در برنامه‌اش بگوید که در این ۲-۳ سال اخیر داوری آیا به ضرر پرسپولیس بوده یا به سود پرسپولیس؟

وی افزود: حداقل انتظاری که ما از رسانه‌ها داریم این است که کارشناسی کنند و ببینند داوری چطور قضاوت کرده‌، بازیکنان پرسپولیس دست به دست هم دادند و در زمین حرف‌شان را می‌زنند. بازیکنان ما به بهترین شکل ممکن در زمین بازی می‌کنند.

عالیشاه در پاسخ به این سؤال که مهدی رحمتی روز گذشته به پرسپولیس طعنه زده نظر شما در مورد این موضوع چیست، گفت: ما با تمام قدرت حرف‌مان را در زمین می‌زنیم. در مورد بحث مالی مسئولان ورزش مبلغ قراردادها را شفاف کنند. ما این را می‌خواهیم و از عادل فردوسی‌پور خواهش می‌کنم که در مورد داوری‌ها بگوید که در این ۲-۳ سال آیا قضاوت به سود پرسپولیس بوده یا به ضرر پرسپولیس.


سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی اظهار داشت: به تیم تارتار تبریک می‌گویم، آنها تیم خوب و منسجمی بودند و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما هم امروز از بازیکنان جوانی در کنار باتجربه‌ها استفاده کردیم. آنها خوب بودند و خوشبختانه توانستیم از یک بازی سخت سه امتیاز بگیریم.

وی در مورد اینکه تیم‌های دیگر به خاطر داوری علیه پرسپولیس صحبت می‌کنند، گفت: ما در آسیا هم بازی کردیم مگر آنجا به نفع ما سوت زدند این چه حرف‌هایی است که می‌زنند در بازی دربی یک پنالتی و اخراج برای ما نگرفتند نمی‌دانم چرا مهدی رحمتی این حرف‌ها را می‌زند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا هر 15 تیم علیه داوری‌های پرسپولیس صحبت می‌کنند، گفت: خدا را شکر همه آن 15 تیم با هم رفیق شدند و علیه پرسپولیس هستند. کار ما تلاش کردن است و دوست داریم هواداران‌مان را خوشحال کنیم،‌ من در تراکتورسازی، سپاهان و استقلال دوستانی دارم،‌ اما علیه هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام، امیدوارم این رفاقت‌هایشان بیشتر هم شود!


علیرضا بیرانوند بعد از برتری پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی گفت: دیده بودم که بازیکنان تیم‌های رقیب با هم کری داشته باشند و بعضی مواقع به حرف طرفداران خودشان گوش بدهند ولی دیروز دیدم بازیکنان بزرگ هم کری می‌خوانند.

وی افزود: کاپیتان‌های حریف در مورد مسائل مالی و خیلی چیزها صحبت کردند اما من سوال می‌کنم آیا پرسپولیس که در این چند سال دو بار به نیم‌نهایی و فینال آسیا رفته داوران ایرانی برایش قضاوت کرده‌اند؟ آیا داور بازی‌های ما رفت و برگشت با السد و الدحیل ایرانی بود؟ امروز گلی که ما زدیم کاملاً درست بود و داور آن را نگرفت، من ندیدم ولی همه می‌گویند آن توپ گل بود. این‌ها بد است.

بیرانوند تأکید کرد:‌بازیکن بزرگ تیم حریف در مورد گل ما به سپاهان صحبت کرده و از او می‌پرسند داور بازی فغانی بوده که او هم گردنش را کج می‌کند. این گردن کج کردن بی‌حرمتی به هواداران‌تان است.

دروازه‌بان پرسپولیس تأکید کرد: برای پیدا کردن جایتان باید بجنگید و جایتان را بگیرید تیم ما زحمت کشیده و خدا را شکر که آنقدر بزرگیم که بازیکنان بزرگ تیم رقیب در مورد ما حرف می‌زنند.

خبرنگاری از بیرانوند پاسخ کرد: برخی‌ها می‌گویند پرسپولیس در یک جام بازی کند و تیم‌های آنها هم در یک جام دیگر که بیرانوند پاسخ داد برانکو همیشه حرف خوبی می‌زند ما سال سختی داریم و تیم اول پایتخت هستیم وقتی نتیجه می‌گیریم به  مسئولان شهرهای دیگر بر می‌خورد. ما باید با تمام حواشی هم بجنگیم، وقتی زورتان نمی‌رسد تقصیر ما است؟ دو سال است که ما نقل و انتقالات نداریم و آنها مقابل بازیکن 20 ساله ما بازی نمی‌کنند.  خدا را شکر که بازیکن نداریم وگرنه اگر بازیکن داشتیم اصلاً مقابل ما به زمین نمی‌آمدند.

بیرانوند ادامه داد: امروز حمید طاهرخانی،‌احسان حسینی و یکی دو بازیکن دیگر در زمین بودند که سن آنها روی هم 30 سال هم نمی‌شود وقتی با 6 بازیکن جوان‌مان نمی‌توانید بازی کنید دنبال قاتل بروسلی نباشید. (با خنده)

وی در خصوص اینکه آیا این آخرین بازیش برای پرسپولیس بود،‌گفت: نه، من با پرسپولیس قرارداد دارم ولی برخی رسانه‌های عزیز نوشتند که این آخرین بازی بیرانوند است،‌من اصلاً اجازه ندارم با تیمی قرارداد ببندم پیشنهاد دارم و باشگاه هم این را می‌داند، بعد از جام‌جهانی هم پیشنهاداتی داشتم ولی چون قرارداد سه ساله دارم نمی‌توانستم از پرسپولیس بروم. الان هم می‌گویم در تیم بزرگی بازی می‌کنم و ان‌شاءالله تصمیمی می‌گیریم که پرسپولیس از نظر فنی و مالی ضرری نکند.


علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس گفت:  می‌دانستم که امروز بازی سختی داریم، بازی سختی هم داشتیم. باراهنمایی کادرفنی توانستیم برنده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گل سوم مورد قبول داوری قرار نگرفت، گفت: من مثل بازی‌های اروپایی بدن گذاشتم و خطایی انجام ندادم، اما نمیدانم که چرا داوری خطا گرفت.


احمد نوراللهی پس از برتری پرسپولیس  مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: یک بازی خوب را همه از پرسپولیس دیدند، بازی روانی داشتیم و با این برد در کورس قهرمانی ماندیم. پارس جنوبی هم تیم قدرتمندی است و خیلی از تیم‌ها را اذیت کرده بود.

وی در مورد اینکه کاپیتان استقلال به خاطر داوری‌ها علیه پرسپولیس مصاحبه کرده است، گفت: یکسری هجمه‌ها از سمت تیم‌های دیگر آماده است اما باید بگویم اگر تیمی در ۲-۳ سال گذشته از داوری‌ها ضرر کرده است آن تیم پرسپولیس است. همه اشتباه می‌کنند و داوران هم از این قاعده مستثنی نیستند پرسپولیس  در ۲-۳ سال گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده و به همین دلیل نتایجش قابل ستایش است. آیا ما فینال آسیا را هم با داوری رفتیم؟ پرسپولیس فقط با بازیکنان، هواداران و کادر فنی و مدیریتی‌اش جنگیده است. در بعضی‌ بازی‌ها ما فقط هفت بازیکن بزرگسال داشتیم اما هیچگاه بهانه نیاوردیم و فقط به خاطر همدلی نتیجه گرفته‌ایم. تیم‌های دیگر هجمه می‌اندازند اما مطمئن باشید ما برای قهرمانی می‌جنگیم چون قهرمانی امسال با ارزش است.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه گفته‌اند یک پنجره را از پرسپولیس گرفتند اما هزاران پنجره برای آنها باز کرده‌اند، گفت: پرسپولیس این روزها با امیدهایش بازی می‌کند. ما تنها ۱۵درصد از قراردادمان را تا الان گرفته‌ایم. چه پنجره‌ای برای ما باز شده است. پنجره‌ای که برای ما باز شده فقط همدلی است. مطمئن باشید نیم‌فصل دوم هم با همه تیم‌ها می‌جنگیم. هر حرف و حدیثی هم که می‌خواهد باشد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها باشد، گفت: در ۲-۳ اردوی قبلی به من اعتماد کردند. هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد ما هم قبول می‌کنیم اگر باشیم با تمام وجود می‌جنگیم و اگر هم نباشیم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود.


شایان مصلح بعد از برتری پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما به آنچه که حق‌مان بود، رسیدیم. جا دارد از بازیکنان پرسپولیس و هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم چون ممکن است چند بازیکن بیایند و چند بازیکن بروند در آن صورت ما با بازیکنان جدید رفیق‌تر هم می‌شویم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده گفت: از من هر وقت در مورد داوری سوال می‌کنند نظری نمی‌دهم ولی هجمه‌ای علیه تیم ما ایجاد شده که فکر می‌کنم بعضی مواقع داوری‌ها ممکن است به ضرر یک تیم باشد و بعضی مواقع هم به نفع یک تیم، داوران  بسیار شریف هستند و زحمت خودشان را می‌کشند.

وی در خصوص درگیر‌ی‌اش با علی بیرانوند گفت: کدام صحنه؟ اشتباه دیدید، من و بیرانوند با هم رفیقیم و او ناراحت بود که چرا گل خورده بوده است.

وی در خصوص اینکه خبرنگاران دیدند او در تونل با بیرانوند درگیر شده، گفت: شما دیدید؟ فیلمی دارید به ما نشان بدهید. البته ما بحث‌مان شد و علی هم عذرخواهی کرد و من هم همین جا از علی بیرانوند عذرخواهی می‌کنم ما با هم رفیق هستیم و با هم رفیق‌تر هم می‌شویم.


برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار