ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که بعد از بازی پرحرف و حدیث سپاهان- پرسپولیس انجام داد، حرف‌های زیادی مطرح کرده بود که بازتاب‌های منفی و مثبت زیادی داشت.

کیهان ورزشی-


امیرخان با تیمی که ساخته آن بالاها، مدعی قهرمانی است معتقد است بعضی نمیخواهند سپاهان قهرمان شود و دنبال قهرمان کردن تیمهای مورد نظر خود هستند، بنابراین حالا که معلوم شده سپاهان یک مدعی جدی قهرمانی است و حاضر نیست در این باره قدمی پس بگذارد، سنگاندازی و مانعتراشی را شروع کردهاند، نمونه آن اتفاقاتی بود که در بازی با پرسپولیس با نقشآفرینی داور المپیکی و جهانی فوتبال ما یعنی علیرضا فغانی اتفاق افتاد.

قلعهنویی معتقد است فغانی هم در اخراج استانلی کروش مهاجم سپاهان بد و عجولانه عمل کرده است و هم در پنالتی که در واپسین دقایق بازی علیه سپاهان گرفت که منجر به فرو ریختن دروازه تیم اصفهان و مساوی شدن بازی شد و...

حرفهای «ژنرال» خیلی مفصل است، اما دو نکته آن قابل تامل است: یکی اینکه آقای فغانی از موضع غرور و قلدری با بازیکنان و مربیان و خلاصه دیگران برخورد میکند... که امیدواریم اگر حرف امیرخان راجع علیرضاخان درست باشد، یا حتی نزدیک به درست باشد، آقای فغانی حتما باید به خودش بیاید چرا که «غرور» آفت بزرگ و خطر مردافکنی است که در کمین همه آدمهای موفق و محبوب نشسته است و متاسفانه خیلیها را هم «ناکار» کرده است.

نکته بعدی، اعمال نظر و خاصه خرجی و فامیل بازی، مسئولان ارشد ورزش، درباره مدیریت تیمهای استقلال و پرسپولیس است که افرادی را که چندان سابقه روشن و شناسنامهای در ورزش ندارند، در سطوح مدیریتی این تیمها جا میزنند و قلعهنویی در این باره از پندار توفیقی در استقلال و حسین خبیری در پرسپولیس نام میبرد...

موضوع فامیل بازی و سپردن مناصب مدیریتی و مشورتی به نزدیکان و اقوام و خویشان مقامات بالای ورزش متاسفانه آفتی است که نه فقط قلعهنویی، بلکه خیلی از اهالی ورزش از جمله این مجله، به آن پرداخته و از آن انتقاد کردهاند. به گمان ما ریشه بسیاری از اعتراضات و بداخلاقیها و فحاشیها و شعارهای تند و پرچم کشور بیگانه را بلند کردن و... که در این فصل به طور ملموس و آزاردهندهای به گوش میرسد و به چشم میآید. در همین بد عمل کردن مسئولان ارشد ورزش و بدتر از آن جانبداریهای رنگی است که از سوی بعضی از نزدیکان خیلی نزدیک ایشان صورت میگیرد... انشاءالله خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند!

*سید

برچسب ها: امیر قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها