PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸



کیهان ورزشی-

«عثمان دمبله باید هزینه زیادی برای‌اشتباه بزرگش در یک‌شنبه‌ای که گذشت بپردازد. مهاجم بارسلونا دو ساعت دیرتر به تمرین بارسلونا رفت، این اتفاق یک روز پس از گل زیبایش مقابل اسپانیول در پیروزی ۴ بر صفر بارسا رخ داد.

بر اساس اعلام سایت‌های خبری، جریمه بازیکن فرانسوی از ۱۰۰ هزار یورو عبور خواهد کرد. این جریمه حتی ممکن است دو یا سه برابر شود.»

انتشار این دست اخبار بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که چرا باید بارسلونا را یکی از بزرگترین و مهم‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان به حساب آورد. قطعا پشت موفقیت‌های بیشمار این باشگاه مسائل مهمی از جمله پایبندی به نظم و انضباط نهفته است تا جایی که می‌بینیم ستاره‌ای همچون دمبله اگر دو ساعت دیرتر در سر تمرین حاضر شود، باید جریمه مالی سنگینی را بپردازد.

عجیب آنکه ورزش ما از این گونه رفتارهای حرفه‌ای درس نمی‌گیرد و تا به حال به یاد نداشته ایم ورزشکاری به خاطر دیر رفتن سر تمرین، جریمه نقدی یا انضباطی شده باشد!

جریمه به خاطر تاخیر به کنار، در همین ورزش ورزشکار معروفی بود که با ادبیاتی زشت و زننده هر چه خواست علیه رئیس‌فدراسیون والیبال گفت ولی رئیس‌و کمیته انضباطی‌اش جرات نکردند به او بگویند بالای چشمش ابروست و این توان را در خود ندیدند او را حتی به کمیته انضباطی دعوت کنند چه برسد به اینکه بخواهند جریمه سنگین مالی برایش در نظر گیرند.

البته صندلی ریاست به رئیس‌فدراسیون والیبال وفا نکرد و او به واسطه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ورزش رفت تا حالا راحت بتوان پیش‌بینی کرد که پرونده ورزشکار معروف به بایگانی تاریخ سپرده شد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار