PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
مدیرعامل استقلال می‌گوید این باشگاه هنوز با چپارف به توافق نهایی نرسیده است.


کیهان ورزشی-

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم ختم ایرج دانایی‌فر درباره جدایی گرو و نویمایر از جمع استقلالی‌ها اظهار کرد: در باشگاه‌های بزرگ دنیا هم چنین اتفاقاتی می‌افتد. این دو بازیکن هم نتوانستند به ما کمک کنند و در نیم‌فصل قراردادشان را فسخ کردند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: با تدبیر باشگاه که از قبل پیش‌بینی شده بود آن‌ها بدون مشکل قانونی و ایجاد پرونده بین‌المللی از جمع ما جدا شوند.

وی درباره این که پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که استقلالی‌ها بیش‌تر از بازیکنان پرسپولیس از اسپانسر پول گرفته‌اند توضیح داد: این سوال باید از اسپانسر پرسیده شود اما تا جایی که من اطلاع دارم، این اتفاق نیافتاده است.

فتحی درباره شکایت از پرسپولیسی‌ها برای مصاحبه علیه رحمتی گفت: رحمتی بزرگ و کاپیتان باشگاه ما است و وظیفه ما است که از او حمایت کنیم. او الگوی بسیاری از بازیکنان است.

او درباره حسینی و جپارف تصریح کرد: من هنوز فهرست ورودی و خروجی شفر را ندیده‌ام. من با آقای حسینی هنوز صحبت نکرده‌ام اما بازیکن باید بداند که برای فیکس شدن در ترکیب تیم باید تلاش کند و این موضوع مربوط به همه بازیکنان است. هنوز با چپارف به توافق نهایی نرسیده‌ایم و هر گاه این اتفاق افتاد،  آن را رسانه‌یی خواهیم کرد.

برچسب ها: امیر حسین فتحی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار